4.1.1e geri cevirme bi baksaniz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
akif tuğrul

akif tuğrul

Üye
    Konu Sahibi
4.1.1e geri cevirme bi baksaniz
Merhaba arkadaslar bende galaxy s3 var 4.1.2 yuklu malesef cok sarj yedigi icin eski surumu 4.1.1e geri cevirmek istiyorum nasil yapabilirim?
 


Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
Forumda Rom Bolumunde 4.1 dosyalarını indirip odinle flaslama yapacaksın
 
akif tuğrul

akif tuğrul

Üye
    Konu Sahibi
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Eski surume gerek yok format at bende de 4.1.2 var ama sarj sorunum yok yani surue alakali degil
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
O kadar fark ediyor mu ben hiç değişme göremedim kullanirken kaç dakika suruyor yuzde bir azalmasi
 
akif tuğrul

akif tuğrul

Üye
    Konu Sahibi
Bende 4dkde falan oda surekli fscede olunca fslan
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Bende de oyle ama iyi bile onceki telefonum asiri hizli harciyodu.
 
erhank98

erhank98

Üye
Bende 4dkde falan oda surekli fscede olunca fslan
arkadaşta s3 var bir hafta idare ediyorum diyor ama teli yurt dışından aldı sim card takılı değil
birde hiç kullanmayınca 1 hafta gidiyormuş doğrumudur ?
gerçi sıkıyordur :D, 3 - 4 gün gidiyormu s3 yada şöyle sorayım hiç kullanmayınca şarj ne kadar gidiyor ?
 
akif tuğrul

akif tuğrul

Üye
    Konu Sahibi
Rahat 2 gun falan gider
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt