birincisi times new roman yazı tipi ile yazılmış, diğeri de Impact yazı tipi ile yazılmış.
ödül sende kalsın.

Oguzhan senle tanismadim galiba.senlede tanisayim.ben kerim.denizlideyim.16 yasindayim![]()
bazıları bana kabız der
tanımadıklarım derse mesajını şikayet ederim tanıklarımsa zaten sorun yok
izmirde yaşıyorum 17ye merdiven dayadım 
Bende Oğuzhanbazıları bana kabız der
tanımadıklarım derse mesajını şikayet ederim tanıklarımsa zaten sorun yok
izmirde yaşıyorum 17ye merdiven dayadım
![]()

iyi valla izmirdesin
iyi valla izmirdesin
![]()
denizliyi de bilirim teyzemler oturuyor orada 
beni tanıyın =) neyse usaktayim 16 yaşındayım tanıştığıma Memnun oldum.
bende 16yim
Gabızım benimOğuzhan senle görüşebiliriz gibime geliyor Milastayım bende
![]()

Gabızım benimOğuzhan senle görüşebiliriz gibime geliyor Milastayım bende
![]()

Milas muğlaya bağlı lan ben izmirdeyim![]()


O değil de Oğuzhan'ı bu nickiyle tek kabul eden forum burası![]()

RESİM
RESİM
bulana ödül var![]()

