Astral Seyahate Son Nokta

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kaanslmz

kaanslmz

Üye
beyler daha uyanamamak da varmis heralde dogru mu ya yoksa ben de yapmak istiyorum
 


angry_birdss

angry_birdss

Üye
Ben üzerimden Astral seyahate dair korkuları attığım için ne kadar denersem deneyeyim, çıkış yapamıyorum, ilk denememde korkarak çıkış seviyesine kadar geldim ama o an ki duyduğum seslerden korktum ve ilk denemem hüsranla bitti sonrasında ise sık sık denememe rağmen çıkışa yaklaşamadım :(

he anladım şu an yanlış anlamazsan sana ufak bir tavsiye vereceğim hocam. Simdi bak yorgan falan olmasın üstünde çünkü ufak bir çarpma dalarken kalbin hızlı atmasına sebeb oluyor sırt üstü uzan ellerini göbeğinde bağla ama sakin sıkı değil tutma üst üste dursa yeter 5 10 dakika böyle durman yeter ama sakın dakikaları düşünme ve yapmadan önce korku filmi izleme emin ol gireceksin kalbin sıkışcak bir süre sonra ve dışarıdasin güven bana
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
ben merakimdan cok arastrdim deniycektim.3harfliler falan mussallat oluyo duydum korktum :ehe
bide onlarla ugrasamam.d
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
ben kaçkez çıkıyom çok iyi :D
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
beyler daha uyanamamak da varmis heralde dogru mu ya yoksa ben de yapmak istiyorum

Seyahatte ya da çıkış sırasında korktuğun vakit veya odaya biri girmesi halinde bedenin ani bir tepkime ile ruhu geri çağırıyor ve dönüş sağlanıyor, ama düşünce gücüyle başka evrenlere geçersen dönüş sıkıntısı olabilir :oke:

- - - Eklendi - - -

he anladım şu an yanlış anlamazsan sana ufak bir tavsiye vereceğim hocam. Simdi bak yorgan falan olmasın üstünde çünkü ufak bir çarpma dalarken kalbin hızlı atmasına sebeb oluyor sırt üstü uzan ellerini göbeğinde bağla ama sakin sıkı değil tutma üst üste dursa yeter 5 10 dakika böyle durman yeter ama sakın dakikaları düşünme ve yapmadan önce korku filmi izleme emin ol gireceksin kalbin sıkışcak bir süre sonra ve dışarıdasin güven bana

Teşekkür ederim bunları biliyorum ama benim sorunum şu ki; 'Korkmuyorum' yani korkmadığım için yapamıyorum, o yüzden de astral seyahatle ilgili korkulu metinler okuyorum, çünkü ben ilk denememde neredeyse çıkış yapıyordum ve okuduğum bir metinde; ilk denemede çıkış yapmaya yaklaşıp sonunda korkarak irkilme durumunda uzun bir süre seyahatin gerçekleşmesi mümkün olamaz diyordu ki öylede oldu kısa sürede tekrar deneyeceğim ama korkmam lazım yani :D :)

- - - Eklendi - - -

ben merakimdan cok arastrdim deniycektim.3harfliler falan mussallat oluyo duydum korktum :ehe
bide onlarla ugrasamam.d

:aha: :d: :kıskıs: Ben ilk denememde onları düşünerek denedim çıkış yapmam durumunda başka varlıklar ile kesin karşılaşırdım yani :D :ehe
 
MrTech

MrTech

Üye
:oha:
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Ben 2 Gecedir Deniyorum, Fakat Bir Turlu Cikamiyorumm ..

- - - Eklendi - - -

Sevdigim Kizin Yanina Gitmek Istiyorummm .. Evleri 5 KM Otede .. =] Gidebilir Miyimm .? =]
 
Heroata

Heroata

Üye
VAy be bu smdi ghost mode gbi miiii? İstdgn yere gidyomsnnnn? Oha orda kendini mi goruon korktm gidym ben .d
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
Seyahatte ya da çıkış sırasında korktuğun vakit veya odaya biri girmesi halinde bedenin ani bir tepkime ile ruhu geri çağırıyor ve dönüş sağlanıyor, ama düşünce gücüyle başka evrenlere geçersen dönüş sıkıntısı olabilir :oke:

- - - Eklendi - - -



Teşekkür ederim bunları biliyorum ama benim sorunum şu ki; 'Korkmuyorum' yani korkmadığım için yapamıyorum, o yüzden de astral seyahatle ilgili korkulu metinler okuyorum, çünkü ben ilk denememde neredeyse çıkış yapıyordum ve okuduğum bir metinde; ilk denemede çıkış yapmaya yaklaşıp sonunda korkarak irkilme durumunda uzun bir süre seyahatin gerçekleşmesi mümkün olamaz diyordu ki öylede oldu kısa sürede tekrar deneyeceğim ama korkmam lazım yani :D :)

- - - Eklendi - - -



:aha: :d: :kıskıs: Ben ilk denememde onları düşünerek denedim çıkış yapmam durumunda başka varlıklar ile kesin karşılaşırdım yani :D :ehe

gercekten varmi :ehe
 
Türk-X

Türk-X

Üye
Peki bir sorum olacak gittigimiz yerde bizi göreceklermi?

''Zeki Müren'de bizi görecek mi'' hesabı :d:
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Yok Kimse Gormuyor .. Istediginiz Yere Dusunce Hizi Ile Gidiyorsunuuz .. Ama Sizi Taniyan Biriyse Sizi Hissediyormuss .. :]
Ucuyorsunuz Felan .. Baya Super Yanii :]
Ama Tecrube Gerekiyorr
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Bilmem mi? Sen yapmadn mi?

Yapmak istedim, daha doğrusu benim durumum şu ki;

Astral seyahati bundan 2-3 ay öncesine kadar aşırı merak sarıp günlerce araştırdım okudum, ve bir gece evde yalnızken denemek istedim oda karanlık şartlar uygun falan;

Ama şöyle bir durum vardı; ilk denemede çıkış yapmayı düşünmek yerini 1-5.denemeler arasında yalnızca hiç birşey düşünmemeye konsantre olmak ve bedenden çıkış yapmayı öğrenmek esastı, okuduğum yazılarda bu söyleniyordu; ben ilk denemede çok ileri giderek bedenden çıkış noktasına geldim, karnımda sızı, alnımda gerilmeler ve kulaklarımda uğultular duyunca irkilerek kalktım, ki bu durum sonrasında yani bu korkunun tetiklediği duygu ile, uzun bir süre bu noktaya gelmem imkânsız oldu! :(

İlk denemede çıkış yapmayı hayal edip sonuç başarısızlık olduğundan, uzun bir süre bu noktaya gelemememle kaldım, defalarca denedim ama olmadı!

O ilk denememde çok korkuyordum şuan ise içimde astral seyahate dair bir korku yok, ve korkmadığım için bu çıkışı gerçekleştiremediğimi düşünüyorum :bilmm

Hani korkudan kastım; seyahat sırasında başka varlıklar ile karşılaşmak vb durumlar ki bunu da biz düşlemedikçe imkanı yok başka varlıklarla karşılaşamayız!

İşte böyle, o ilk denememdeki hüsran ile bu zamana dek, ilk denemedeki sonucuma ulaşamadım malesef :(

- - - Eklendi - - -

Peki bir sorum olacak gittigimiz yerde bizi göreceklermi?

Hayır, ruhen çıkmış olduğumuz bu seyahatte, bizi kimse göremiyor, hiç bi varlık/cisme temas edemiyoruz malesef!
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
HAM ZA

HAM ZA

Üye
Yapmak istedim, daha doğrusu benim durumum şu ki;



Astral seyahati bundan 2-3 ay öncesine kadar aşırı merak sarıp günlerce araştırdım okudum, ve bir gece evde yalnızken denemek istedim oda karanlık şartlar uygun falan;

Ama şöyle bir durum vardı; ilk denemede çıkış yapmayı düşünmek yerini 1-5.denemeler arasında yalnızca hiç birşey düşünmemeye konsantre olmak ve bedenden çıkış yapmayı öğrenmek esastı, okuduğum yazılarda bu söyleniyordu; ben ilk denemede çok ileri giderek bedenden çıkış noktasına geldim, karnımda sızı, alnımda gerilmeler ve kulaklarımda uğultular duyunca irkilerek kalktım, ki bu durum sonrasında yani bu korkunun tetiklediği duygu ile, uzun bir süre bu noktaya gelmem imkânsız oldu! :(

İlk denemede çıkış yapmayı hayal edip sonuç başarısızlık olduğundan, uzun bir süre bu noktaya gelemememle kaldım, defalarca denedim ama olmadı!

O ilk denememde çok korkuyordum şuan ise içimde astral seyahate dair bir korku yok, ve korkmadığım için bu çıkışı gerçekleştiremediğimi düşünüyorum :bilmm

Hani korkudan kastım; seyahat sırasında başka varlıklar ile karşılaşmak vb durumlar ki bunu da biz düşlemedikçe imkanı yok başka varlıklarla karşılaşamayız!

İşte böyle, o ilk denememdeki hüsran ile bu zamana dek, ilk denemedeki sonucuma ulaşamadım malesef :(

- - - Eklendi - - -



Hayır, ruhen çıkmış olduğumuz bu seyahatte, bizi kimse göremiyor, hiç bi varlık/cisme temas edemiyoruz malesef!

kaptan sen kaç kere yaptın astral seyahati :) nasıleğlenceli oluyormu bari :) ciddiyim :)
 
DDorlion

DDorlion

Üye
Daha Önce Bakmıştım Ama Yinede Paylaşım İçin :tşk:
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
kaptan sen kaç kere yaptın astral seyahati :) nasıleğlenceli oluyormu bari :) ciddiyim :)

Kardeş ilk denememde çıkış yapmayı yani bedenden çıkmayı arzuladım ben ama sonra korktum ve bi daha ki denemelerimde asla çıkış noktasına gelemedim malesef, ama eğlenceli olacağına eminim :sirit: şu günlerde tekrar tekrar denemeyi düşünüyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
HAM ZA

HAM ZA

Üye
Kardeş ilk denememde çıkış yapmayı yani bedenden çıkmayı arzuladım ben ama sonra korktum ve bi daha ki denemelerimde asla çıkış noktasına gelemedim malesef, ama eğlenceli olacağına eminim :sirit: şu günlerde tekrar tekrar denemeyi düşünüyorum :)

bende denesemmi acaba şu ygs sorularını çalsam :hmmm :d: :ehe
 

erotizm

Üye
xddede
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt