[Kayahan14] Tvizyon/Sis Halinde

Sponsorlu Bağlantılar



anlamamki

Üye
sistem hatasi aldim
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
128 yeter mi peki Vodafone cepnet?

yeter büyük ihtimalle


- - - Eklendi - - -

sistem hatasi aldim

sen de mi swf den çalıştır bari


- - - Eklendi - - -



ayrıntıları atlamazsan uygulama daha hoş görünür kullanıcılara, sonuçta senin ismini taşıyan birşey :oke:

neyse demiyormuş zaten bahadır abi sence basit ama iyi olarak ne yapabilirim?
 
asigsasi

asigsasi

Üye
okey oyunu stabil çalışan
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Çok mu kötü hiç ilgi yok

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

magın

Üye
teşekkürler tama aradığım programdı amatrt 1 çalışmıyo

- - - Eklendi - - -

birde bu adresler sürekli değişiyor programın güncellemesi yok sanırım yinede çok güzel olmuş emeğine sağlık
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler tama aradığım programdı amatrt 1 çalışmıyo

- - - Eklendi - - -

birde bu adresler sürekli değişiyor programın güncellemesi yok sanırım yinede çok güzel olmuş emeğine sağlık

trt 1 ve bazı kanalların çalışmaması benden değil adreslerden kaynaklı eğer bir çok kanal böyle yaparsa güncelleme gelir rica ederim
 
okanbiz

okanbiz

Üye
indirmeyın dosyada casus yazilım war.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
smdmi soylnr bu bnde tel nye kapanıp acılıyo dym of of
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
memolim83

memolim83

Üye
arkadaş lar eliniZe saglık yapmışınız da unsigned niye yapıyonuz
 
sado_27

sado_27

Üye
kardeş 603 yukledım ama sıstem hatası alıyorum acaba uyumlu deılmı ?
 

gencfbliyiz1907

Üye
birader kanalları açtığım zaman önce internet erişim noktasını belirle diyor erişim noktasını seçtim yine aynı hata (5800)
 


Üst Alt