Misafir
Yatılı misafir
Çocuklu misafir







Symbian
bende nefret ediyorum 
kaymak gibi yol yapıp 70 hız sınırı koymaları.


kaymak gibi yol yapıp 70 hız sınırı koymaları.
70KM hız sınırı olan yolda 210'la gittiğimizi biliyorum

En nefret ettiğim şey Hayvanlara Yapılan Kötülüğü Görmek
En nefret ettiğim şey Hayvanlara Yapılan Kötülüğü Görmek

70KM hız sınırı olan yolda 210'la gittiğimizi biliyorum
![]()
![]()

bende 70 km hız sınırı olan yolda 160'la radarı farkettiğimi biliyorum neyseki hızımı kestimde 111 ile girmişim![]()
230km ile çevre yoluna çıktık dizlerimin bağı çözüldü resmen

aynısı ama benimki biraz daha fazlası.öyle yapan cocuk gördügümde dövüyorum
Kesinlikle katiliyorum![]()
Kabakuvvet çözüm yolu değil ama toplumumuz malesef bundan anlıyor. Bizim burda kedinin gözünü kör ettiler aldık veterine götürdük tek gözü kör oldu hayvan panikatak oldu. Şimdi büyüdü. Bi tane kedinin kuyruğunu kestiler yine aldık büyüttük. Bi tane kediye araba çarptı. Bacakları felç oldu yine bizde. Bir tanesini annesi bıraktı zayıf kaldı cam kemik hastası oldu o da bizde. En son köpeği zehirlediler veterine götürdük 1 hafta boyunca. Iğne oldu. Iyileşti bizde kedi olduğu için hayvansever bir tanıdığımıza verdik.
Benim bir kedim var korkuyorum birisi zarar verecek ve ben katil olacağım diye.
ya ben hayvanlara karsi acayip bi duygusalligim varya.nap'cam bilmiyorum
kedilere falan zarar veren insanlara acayip sinirleniyorum.hatirlarsin belki gecen sene mi ne bi tane universiteli genc aksam kartonda uyuyan kediyi falan tekme atarak oldurmustu.hatta tekme atarken kendi falan dustu.o kedi icin falan acayip uzuldum ya
o genc icinde ne kadar kufur ettim bela okudum ben bilmiyorum
