Nefret Ettiğiniz Şeyler

Sponsorlu Bağlantılar

Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
En nefret ettiğim şey Hayvanlara Yapılan Kötülüğü Görmek
 


EroL

EroL

Emekli Yönetici
Misafir
Yatılı misafir
Çocuklu misafir
 
  • Beğen
Tepkiler: TheMadness
doctorrr

doctorrr

Üye
Kadın günleri
 
Maxis_

Maxis_

Üye
Rahatsz edilmektn nefret ederm :D
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Misafir
Yatılı misafir
Çocuklu misafir

:aha: :d: :ehe :kıskıs:

Seviyorum deyip gidenler :angry:
Hayvanlara eziyet edenler :angry: :sopa:
Gıcık akraba çocukları :p
Hattın çekmemesi :angry:
Yüksek MB'lı indirmenin tam sonunda hata vermesi :angry: :hih:
Telefonuma dokunmaya çalışanlar :angry: :!!!: :ban: :zzz: :destere: :kirbac: :sinir :gun1: :kotu: :box
 
Türe

Türe

Üye
Symbian
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
kaymak gibi yol yapıp 70 hız sınırı koymaları.
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
dosya indirirken dowload yaparken indirme hızı beyt olunca işte o ana @@@@@
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
dosya indirirken dowload yaparken indirme hızı beyt olunca işte o ana @@
 

nazlican

Üye
ses çıkartarak yemek yiyen insanlardan nefret ediyorum ağzını kapat be insan evladı şapur şupur midemi bulandırma :D
 
  • Beğen
Tepkiler: TheMadness
Enes

Enes

Üye
Hafıza kartı bozulmasına :D
Sol şeridi kapatıp 40 km hızla gidenlere :D
Dosyaları kurtaramadan bilgisayara format atmak zorunda kalmaya :D
Telefonumdaki güvenlik şifresini 5 defa yanlış girip kilitlenmesine sebep olanlara :D
Dışarı çok ses veren kulaklıklara :D
:hmmm Okul :D
 
  • Beğen
Tepkiler: TheMadness
___kaptan___

___kaptan___

Üye


bende 70 km hız sınırı olan yolda 160'la radarı farkettiğimi biliyorum neyseki hızımı kestimde 111 ile girmişim :zzz:

Akıllara zarar bi iş yani hız falan :) 230km ile çevre yoluna çıktık dizlerimin bağı çözüldü resmen :aha: :)
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
aynısı ama benimki biraz daha fazlası.öyle yapan cocuk gördügümde dövüyorum

Kabakuvvet çözüm yolu değil ama toplumumuz malesef bundan anlıyor. Bizim burda kedinin gözünü kör ettiler aldık veterine götürdük tek gözü kör oldu hayvan panikatak oldu. Şimdi büyüdü. Bi tane kedinin kuyruğunu kestiler yine aldık büyüttük. Bi tane kediye araba çarptı. Bacakları felç oldu yine bizde. Bir tanesini annesi bıraktı zayıf kaldı cam kemik hastası oldu o da bizde. En son köpeği zehirlediler veterine götürdük 1 hafta boyunca. Iğne oldu. Iyileşti bizde kedi olduğu için hayvansever bir tanıdığımıza verdik.

Kesinlikle katiliyorum:angry:

Benim bir kedim var korkuyorum birisi zarar verecek ve ben katil olacağım diye.
 
Kerim.

Kerim.

Üye


Kabakuvvet çözüm yolu değil ama toplumumuz malesef bundan anlıyor. Bizim burda kedinin gözünü kör ettiler aldık veterine götürdük tek gözü kör oldu hayvan panikatak oldu. Şimdi büyüdü. Bi tane kedinin kuyruğunu kestiler yine aldık büyüttük. Bi tane kediye araba çarptı. Bacakları felç oldu yine bizde. Bir tanesini annesi bıraktı zayıf kaldı cam kemik hastası oldu o da bizde. En son köpeği zehirlediler veterine götürdük 1 hafta boyunca. Iğne oldu. Iyileşti bizde kedi olduğu için hayvansever bir tanıdığımıza verdik.



Benim bir kedim var korkuyorum birisi zarar verecek ve ben katil olacağım diye.

Benimde vardi kayboldu:züü:ya ben hayvanlara karsi acayip bi duygusalligim varya.nap'cam bilmiyorum:hmmmkedilere falan zarar veren insanlara acayip sinirleniyorum.hatirlarsin belki gecen sene mi ne bi tane universiteli genc aksam kartonda uyuyan kediyi falan tekme atarak oldurmustu.hatta tekme atarken kendi falan dustu.o kedi icin falan acayip uzuldum ya:(o genc icinde ne kadar kufur ettim bela okudum ben bilmiyorum:angry:
 


Üst Alt