Nokia Lumia 820 kişiler hakkında.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

eyubcan

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 820 kişiler hakkında.
arkadaşlar bir kaç sorum olucak yardımcı olursanız sevinirim. Kişiler bölümünde face hotmail baglantısı gerçekleştirdim yalnız. sim kartımdaki kişilede aralarında ve sim kartımdakileri bulmam zor oluyor. facebook sohbet de açık olanlarıda nasıl görebilirim.
 


uMTOku

Üye
Ekranı yana kaydırarak mesajlarda Facebook sohbeti aç kişilerde de filtreleme yap
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 

eyubcan

Üye
    Konu Sahibi
hocam teşekkür ederim yalnız çevrımdışı geneli çevrimiçileri sadece görmek için ne yapmam grekiyor.
 

uMTOku

Üye
Kişilerde öyle bir seçenek var mı bilmiyorum ama mesajlarda sohbeti açınca sadece online olanlar gözükmüyor mu
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 

eyubcan

Üye
    Konu Sahibi
sadece hotmail dekiler çevrimiçi gözüküo facebookdakiler gözükmüyor. işte.
 

uMTOku

Üye
Tamam ayarlar e-posta ve hesaplara Facebook ekle varsa sil bir daha ekle mesajlar ayarlar Facebook sohbeti aç
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 

eyubcan

Üye
    Konu Sahibi
şöyle bi sorun daha var. çevrimiçi olanlar bana yazınca gelmio ve çevrimiçi kişiye ben yazsamda çevrimdışı dio. msjlar gitmio sıfırlaıdım teli baştan ayarldım hepsini gene aynı sorun.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Arkadaşım niye bu kadar zahmete giriyorsun ki?

Sohbet etmek istiyorsan şu uygulamayı kullan:

Programı kurup hesabınla oturum açtığında sol üst köşede menü butonu göreceksin.
Ona bastığında sohbet de dahil olmak üzere normal facebook sayfanda gördüğün tüm özellikleri kullanabilirsin.
Kolay gelsin.

 

eyubcan

Üye
    Konu Sahibi
kişilerde daha hoş görünüyor ve bu özelliği varken kullanmak istiyorum. neden kızdın anlamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex

eyubcan

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim tavsiye için ama bunun bi çözümü vardır elbet. bilen olursa yazarsa çok sevinirim.

- - - Eklendi - - -

ŞİMDİ FARKETTİM BÜTÜN HERKESİ ÇEVRIMDIŞI GÖRÜO VE YAZDIKLARIM GİTMİO. :(
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
teşekkür ederim tavsiye için ama bunun bi çözümü vardır elbet. bilen olursa yazarsa çok sevinirim.

- - - Eklendi - - -

ŞİMDİ FARKETTİM BÜTÜN HERKESİ ÇEVRIMDIŞI GÖRÜO VE YAZDIKLARIM GİTMİO. :(

Bende Lumia 920 var. Facebook ve hotmail hesaplarım tanımlı durumda.
Bugüne kadar sohbet kısmını hiç kullanmamıştım. Sırf sana yardımcı olabilmek için denedim.

*Mesajlara girip yan tarafa kayarak "Çevrimiçi" kısmına geldiğimde durumumu çevrimiçi yapıp o anda tüm çevrimiçi olan tüm kişileri görebiliyorum (MSN+Facebook).

*Çevrimiçi olanlardan birine mesaj attım. Sonra geri tuşuna basarak başlangıç ekranına döndüm.
Gelen cevap sesli olarak ve yazılı olarak ana ekranın en üstünde belirdi.
 

eyubcan

Üye
    Konu Sahibi
malesef bende olmuyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt