Anket´e göre Microsoft, Apple ve Google´dan daha güvenilir cikti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
Anket´e göre Microsoft, Apple ve Google´dan daha güvenilir cikti
Ponemon Enstitü´su her yil yaptigi gibi bu haftada 2012´de yaptigi anketi acikladi.

Anket´de tüketicilerin veri koruma alaninda hangi sirkete ne kadar güvendikleri soruldu. Enstitü, Amerika´da 100.000´e askin tüketiciden bu konuda kendilerince güvendikleri 5 sirketin isimlerinin söylemelerini istedi.

Sonuc:

Apple 2011´de 14. sirada, Google´de 19. sirada yer almisken, bu yil Top 20.´nin arasina bile giremediler. Microsoft ise 17. sirada yer aldi.

Tüketicilerin bu konuda Apple ve Google´a karsi neden güven kaybettiklerini, Microsoft´un ise neden daha fazla güven kazanabildigini malesef aciklamadilar. Bu yüzden de bize sadece tahmin etmek düser...
 


ecel54

ecel54

Üye
:tşk:
 
MrTech

MrTech

Üye
adamlar kaliteden anlıyor ya :ehe
 
pRime.

pRime.

Üye
Microsoft reklam paralarını harcamaya devam ediyor anlaşılan.
 

dgnbey28

Üye
wp8 bambaska olmus almayın sıkılır sınız diyordum millete kendim aldım yanlmışım o kadar güzel arayüz ve iç dünyası varki artık başka sistem kullanmam herhalde android ios symbian hep aynı bu bambaşka nokia da çok mükemmel iş çıkarmış kendine özgü marketi ile işte buna ağzım açık kaldı hele milletin yığınla para ödediği navigasyom hem sesli hem çok hızlı ve grafik ler çok gerçekçi lumia 920 sayesinde microsoft ve nokia yı çok sevdim valla ve güveniyorum , teşekkür ler
 
larten123

larten123

Üye
:tşk:
 

Samet.25

wp8 ciktiya wp8 yanlilarinin yaptigi yaptigi haberler
 

uMTOku

Üye
Bilinçli kullanıcıdan ziyade insanların alıştığı dışına çıkması kullanıcıya önem vermesi gibi etkiler de var :)
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Tesekkurler
 

enuqie

Üye
:tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt