Archangelll
Üye
Galaxy S2 [JB] OlloS2 Armagedon ROM Kaçmaz...
Geçtiğimiz günlerde Omega v18 ROM paylaştım arkadaşlar birtanesi Alliance ROM du pek bakılmadı ilgilenmediler falan bu paylaşacağım ROM onun çok ve çok üstünde Galaxy Nexus görünümü ile TouchWizz 5.0 ın karışımıdır.Bunun tutulacağından eminim ama bakacağız arkadaşlar sizden tek ricam ben burda bilenler için ROM paylaşıyorum bana nasıl root atılacağını lütfen sormayın forumdan bakın
Şimdi her zamanki sistem...
Özellikler:
-JB 4.1.2
-Multi-Window Çalışıyor No Bug
-Arayüz gerçekten hızlı
-Lockscreen Ripple Effect (Ekran kilidi mürekkep ve dalgalı takılma yok)
-İsteyen olursa Jelly Bean Ekran kilidi ayarlayabilir hiç sorun değil ama yeniden başlatma gereklidir
-Samsung Galaxy S3 ün Hareket,Erişebilirlik ve Geliştirici seçeneklerinin hepsi var
-2 işlem aynı anda yapabiliyor en fazla 3 işlem yapabilirsiniz telefonda
-Yüklenişte Holo ve Apex Launcherda geliyor ama isterseniz kullanmayabilirsiniz
-ROM da performans sıkıntısı düşünüyorsanız unutun. Yok öyle bişey.
-Üst paneli ayarlayabiliyorsunuz
-Google uygulamaları 4.2 dir
-SMS leri MMS ye dönüştürmüyor
Şimdi İngilizcesi çat pat olup anlayanlar için bunları paylaşayım
:
- Firmware Leaked XXLSJ JELLY BEAN 4.1.2
- New Kernel Jeboo 1.1a
- recovery *touch 6.0.1.9
- Deodexed e Zipaligned
- Modem XXLS6
- Root & Busibox
- SuperSu
- Removed Samsung apk
- JB Theme
- 4 Way reboot
- Automatic EFS Backup
- home button lag
- Skip Track with volume keys
- Fixed Phone APK
- New MMS.apk fully personalizzable with emotion
- 5 Icons in LockScreen ( THX Mirko )
- Init.d Script optimizzation
- MultiLanguage + Multi CSC + setting for manage CSC in rom setting
- Phone Call Rec Mod with Reduction of noise
- Disable incremental ring tone
- Removed CWM
- RIPPLE Effect in lockscreen + Ink effect
- More Color in Ink effect
- New Themed Phone.apk and Contact
- Video preview in VideoPlayer
- New Apex Launcher
- New SystemUi
- Aosp Keybord + IME
- JB lockscreen + original
- Original Samsung Gallery
- Armageddon Settings
- Silent Camera APK Mod with trigger (Fixed quality)
- Disable power on screen when unplug USB
- Sip Voice
- Blu Clock
- Add SmartStay
- No SMS into call logs
- No SMS to MMS Conversion
- integrated NFC support ( only for i9100P )
- Torch in lockscreen ( long press home button )
- Ac audio + Beats audio
- New battery style in battery choser
- New Modded LidroidBar with 21 toggles
- Black Multiwindows
Resimleri Paylaşayım:
Videosu:
Videoda Launcher Kullanıyor Bilginize
Anlatımını Veriyorum:
1-İndirdiğiniz dosyayı telefon hafızasına atın
2-Telefonu CWM (ClockWorkMod) İle açın
3-Wipe Data/Factory resete girin sonra yes deyin
4-Wipe Chache seçin sonra
5-Ondan sonra İnstall Zip From (İndirdiğiniz dosyayı nereye attıysanız orayı bulun dosyayı seçin)
6-Bırakın yüklensin sonra arkadaşlar
Not: 1-Telefon Rootlu olmalıdır
2-Bu işlemleri Hafıza kartınızı ve sim kartınızı çıkararak yapın
3-Dosya ve önemli şeylerin yedeğini almayı unutmayın
Özet: Bu ROM Alliance ROM un yüksek versiyonudur ROM daki buglar bizzat kendi tarafımdan kontrol edilmiştir ve her zamanki gibi sadece El yazısı ile ilgili bug vardır Telefonda AOSP Klavye var arkadaşlar Ve gerçekten görselliğe ve performansa aynı anda önem veren kişiler çok ideal bir ROM şarjı gerçekten güzel gidiyor Linki veriyorum ...
Link:
EMEĞE SAYGI
Şimdi her zamanki sistem...Özellikler:
-JB 4.1.2
-Multi-Window Çalışıyor No Bug
-Arayüz gerçekten hızlı
-Lockscreen Ripple Effect (Ekran kilidi mürekkep ve dalgalı takılma yok)
-İsteyen olursa Jelly Bean Ekran kilidi ayarlayabilir hiç sorun değil ama yeniden başlatma gereklidir
-Samsung Galaxy S3 ün Hareket,Erişebilirlik ve Geliştirici seçeneklerinin hepsi var
-2 işlem aynı anda yapabiliyor en fazla 3 işlem yapabilirsiniz telefonda
-Yüklenişte Holo ve Apex Launcherda geliyor ama isterseniz kullanmayabilirsiniz
-ROM da performans sıkıntısı düşünüyorsanız unutun. Yok öyle bişey.
-Üst paneli ayarlayabiliyorsunuz
-Google uygulamaları 4.2 dir

-SMS leri MMS ye dönüştürmüyor

Şimdi İngilizcesi çat pat olup anlayanlar için bunları paylaşayım
:- Firmware Leaked XXLSJ JELLY BEAN 4.1.2
- New Kernel Jeboo 1.1a
- recovery *touch 6.0.1.9
- Deodexed e Zipaligned
- Modem XXLS6
- Root & Busibox
- SuperSu
- Removed Samsung apk
- JB Theme
- 4 Way reboot
- Automatic EFS Backup
- home button lag
- Skip Track with volume keys
- Fixed Phone APK
- New MMS.apk fully personalizzable with emotion
- 5 Icons in LockScreen ( THX Mirko )
- Init.d Script optimizzation
- MultiLanguage + Multi CSC + setting for manage CSC in rom setting
- Phone Call Rec Mod with Reduction of noise
- Disable incremental ring tone
- Removed CWM
- RIPPLE Effect in lockscreen + Ink effect
- More Color in Ink effect
- New Themed Phone.apk and Contact
- Video preview in VideoPlayer
- New Apex Launcher
- New SystemUi
- Aosp Keybord + IME
- JB lockscreen + original
- Original Samsung Gallery
- Armageddon Settings
- Silent Camera APK Mod with trigger (Fixed quality)
- Disable power on screen when unplug USB
- Sip Voice
- Blu Clock
- Add SmartStay
- No SMS into call logs
- No SMS to MMS Conversion
- integrated NFC support ( only for i9100P )
- Torch in lockscreen ( long press home button )
- Ac audio + Beats audio
- New battery style in battery choser
- New Modded LidroidBar with 21 toggles
- Black Multiwindows
Resimleri Paylaşayım:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Videosu:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Videoda Launcher Kullanıyor Bilginize

Anlatımını Veriyorum:
1-İndirdiğiniz dosyayı telefon hafızasına atın
2-Telefonu CWM (ClockWorkMod) İle açın
3-Wipe Data/Factory resete girin sonra yes deyin
4-Wipe Chache seçin sonra

5-Ondan sonra İnstall Zip From (İndirdiğiniz dosyayı nereye attıysanız orayı bulun dosyayı seçin)
6-Bırakın yüklensin sonra arkadaşlar
Not: 1-Telefon Rootlu olmalıdır
2-Bu işlemleri Hafıza kartınızı ve sim kartınızı çıkararak yapın
3-Dosya ve önemli şeylerin yedeğini almayı unutmayın
Özet: Bu ROM Alliance ROM un yüksek versiyonudur ROM daki buglar bizzat kendi tarafımdan kontrol edilmiştir ve her zamanki gibi sadece El yazısı ile ilgili bug vardır Telefonda AOSP Klavye var arkadaşlar Ve gerçekten görselliğe ve performansa aynı anda önem veren kişiler çok ideal bir ROM şarjı gerçekten güzel gidiyor Linki veriyorum ...
Link:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
EMEĞE SAYGI

