Windows xp symbian'a geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
M@cros

M@cros

Üye
Tmm.Ben bakarım yapabilirsem siteye koyarım.Yardım için teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA


M@cros

M@cros

Üye
:D Şuan için bende kalsın.Çok büyük bir çalışma değil.Ama işe yarayacağını düşünüyorum.
 
M@cros

M@cros

Üye
Zaten senden sakınıyorum çalarsın sonra.:aman2:
 
M@cros

M@cros

Üye
Yok be şaka yapıyorum.Birkaç güne bitecek zaten.
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
İpucu =
 
CABBAR

CABBAR

Üye
La kayahan bi an düşündüm ki Nokia Lumia'lara windows phone yükledi bize de sus payı xp çıkardı sandım :ehe
yerinde bi açıklama yaptığın için şikayet et butonuna basmıyorum :ehe yoksa basardim duygularımla oynadın
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
La kayahan bi an düşündüm ki Nokia Lumia'lara windows phone yükledi bize de sus payı xp çıkardı sandım :ehe
yerinde bi açıklama yaptığın için şikayet et butonuna basmıyorum :ehe yoksa basardim duygularımla oynadın

aslında doğru cidden geliyor konu onayda :)
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Sonuç Ne Yani ? :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt