Samsung Galaxy Grand satışa sunuldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Türk-X

Türk-X

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Grand satışa sunuldu
Akıllı telefon segmentinin lider ismi Samsung arka arkaya yeni ürünlerini sunmaya devam ediyor. Firma hatırlanacağı üzere geçtiğimiz 2012 senesiAralık ayında 5″ ekranı ile dikkat çeken yeni akıllı telefonu Galaxy Grand‘ın duyurusunu gerçekleştirmişti. Firma nihayet yeni akıllısını satışa sundu.



Samsung Galaxy Grand, dünyanın en büyük nüfusuna sahip ülkelerinden bir tanesi olan Hindistan’da pazara sunuldu. Galaxy Grand‘ın Hindistan fiyatı yaklaşık 400$ olarak belirlenmiş. Yeni büyük ekranlı akıllı telefonun özelliklerine bakacak olursak eğer Samsung Galaxy Grand 5″büyüklüğünde WVGA (480×800 piksel) çözünürlüğünde dokunmatik ekrana sahip.Çift sim kart desteğine sahip olan Samsung Galaxy Grand,1.2Ghz saat hızında çalışan çift çekirdekli işlemciden güç alırken, 1GB sistem belleği ve8GB dahili veri kapasitesi ile birlikte geliyor. Yeni akıllı telefon arka yüzünde8MP, ön yüzünde de 2MP kameraya sahip.Google Android 4.1 Jelly Bean üzerinde çalışan yeni akıllı telefon Samsung Galaxy Grand 2.100mAh bataryaya sahip.

Kaynak: Maxicep
 
  • Beğen
Tepkiler: Heroata


KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Telefonu Sevdim:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: ayran3883
Enes

Enes

Üye
şekli o mu ? samsung da "iphone" laştı :hih:
 
codblackops2

codblackops2

Üye
5 inche o çözünürlk çok az
 
Heroata

Heroata

Üye
Hber icin tsk. Telefon super ama cidden cozunurlk kotyms .d
 
amcalu1

amcalu1

Üye
1.2 ghz dual core da en iyi performansı o çözünürlük sağlar daha fazlasi kastırir
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
4 inc neo v 480x854
5 inc grand 480x800
 
  • Beğen
Tepkiler: seytan_avcisi

MaxipmaN

Üye
tipi farklı ve daha güzel duruyor ama s2 daha mantıklı
 
fk555897

fk555897

Üye
Telefon güzel de böyle bir ekrana göre çözünürlüğü az, çözünürlüğünün az olmasının sebebi bence RAM'in ve işlemcinin düşük tutulması. Birde Android 4.2 telefonlar çıkmışken bu telefonlar artık mantıksız oldu.
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Telefon güzel de böyle bir ekrana göre çözünürlüğü az, çözünürlüğünün az olmasının sebebi bence RAM'in ve işlemcinin düşük tutulması. Birde Android 4.2 telefonlar çıkmışken bu telefonlar artık mantıksız oldu.

Hayır mantıksız değil bence 4.0 bine mantıksız değil
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Haber için :tşk:
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Telefon güzel de böyle bir ekrana göre çözünürlüğü az, çözünürlüğünün az olmasının sebebi bence RAM'in ve işlemcinin düşük tutulması. Birde Android 4.2 telefonlar çıkmışken bu telefonlar artık mantıksız oldu.

Hayir mantiksiz degil.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Güzel telefon.Eşime alırım geldiği zaman.Malum çift hattı olup iyi bir telefon bulmak zor.
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Bu tasarımlar neden değişmiyor yav :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt