701 cfw atma tıkandım kaldım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


OPC

OPC

Üye
Cwf dosyalarını Products klasöründeki Rm-774 klasörüne atıp flashlayın. Sadece cwfye ait dosyalar olsun klasörde yoksa sıkıntı olur
 

ismailduger

Üye
    Konu Sahibi
Cwf dosyalarını Products klasöründeki Rm-774 klasörüne atıp flashlayın. Sadece cwfye ait dosyalar olsun klasörde yoksa sıkıntı olur

indirdiğimden çıkanları atıyorum demi sadece navifirmden indirdiklerimi atmıyacam rm-774 e?
 
OPC

OPC

Üye
Evet sadece cwf dosyaları olucak
 

ismailduger

Üye
    Konu Sahibi
ancak referbush'e tıklayamıyorum dead phone flashing seçmem gerekiyor sanırım ancak telefonda sıkıntı yok ilk defa atıyorum yardım lütfen
 
voljtrann

voljtrann

Üye
ancak referbush'e tıklayamıyorum dead phone flashing seçmem gerekiyor sanırım ancak telefonda sıkıntı yok ilk defa atıyorum yardım lütfen
arkadasım ben yardımcı olayım bu arkadasın konusundaki cfw yi http://www.maxicep.com/s-3-cfw-modi...okia-belle-feature-pack-2-v2-08-a-684250.html indirdim daha sonra da bu arkadasın konusundan http://www.maxicep.com/symbian-3-ya...-pureview-telefonlara-flash-atmak-660222.html phoneix i indirdim ve kullanma yontemini uyguladım sonuc olumlu nokia 701 de
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt