Nokia lumia820 şarj sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
eren2934

eren2934

Üye
    Konu Sahibi
Nokia lumia820 şarj sorunu
Öncelikle merhaba.Telefon kapaliyken şarja taktıgımında telefon kendi kendine açılıyor.Şarj ederken kapatınca da tekrar açılıyor.bu sinir bozucu bir durum.Androidden Windows Phone geçtiğim için bilgim yok.Bunun bir hal çaresi varç
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
malesef windows phone telefonlar kapaliyken şarj olmaz. Şarja takildiginda otomatikman aynen iphonelar gibi acilir.
 
ecel54

ecel54

Üye
Neden kapalı durmasını istiyorsun ki :hmmm
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Açılmasının ne gibi bir zararı var ki, neden rahatsız oluyorsun anlamadım :hmmm
 
serinaga

serinaga

Üye
Maalesef şimdilik başka bir seçenek yok, ileride bir güncelleme ile belki düzelir ...
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Ama Neden Acildigini Merak Ediyorum Bende =/
 
ecel54

ecel54

Üye
Ben bugün wp 7.8'de kapattım :D
 

uMTOku

Üye
Beyler dikkat etmediniz belki ama iphonea çok benziyor iki telefonu da günlük hayatta kullanıyorum samsung gibi özentilik değilde bu flaş olmaması dosya yöneticisi yok bu şarj olayı ben mi yanlış hissediyorum
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 
serinaga

serinaga

Üye
Beyler dikkat etmediniz belki ama iphonea çok benziyor iki telefonu da günlük hayatta kullanıyorum samsung gibi özentilik değilde bu flaş olmaması dosya yöneticisi yok bu şarj olayı ben mi yanlış hissediyorum
Sent from my Lumia 920 using Board Express

Evet doğru bu saydığın özelikler aynı ios benzeri ...
 
komando04

komando04

Üye
Açılmasının ne gibi bir zararı var ki, neden rahatsız oluyorsun anlamadım :hmmm

zararı yokta abi en azından bir bahanemiz oluyor telefon kapalı çünkü şarj oluyor bir saat sonra görüşürüz bahanesi işte
 

uMTOku

Üye
Evet uçak modu mantıklı :D
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Telefon iletişimi kesmek için değil de kurmak için üretilmiş:D
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
eren2934

eren2934

Üye
    Konu Sahibi
Cevaplar icin tesekkurler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt