Bazi Uygulamalar Acilmiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

wargnerm

Üye
    Konu Sahibi
Bazi Uygulamalar Acilmiyor
Crackli olarak yukledigim bazi uygulamalar calismiyor. Orn: MC4, Fifa 13, Boost 2. Boyutlari buyuk olmasina ragmen bircok yerden sayamayacagim kadar cok ipa indirdim sorun ipada degil ayrica safe mode'da da acmaya calistim sonuc ayni. Restore da yapamiyorum shsh kaydim olmasina ragmen cunku firmware'i yukleyen kisi OTA(kablosuz) guncellemis 5.1.1'e. iOs 6ya da jb olmayinca elim kolum bagli kaldi. Yuklu olan cydia tweakleri:
Activator
Appcake+
AppList
AppSync iOs 5.0+
Fabius Utils
GBA.emu
GPower Pro
iAp Free(bunu kaldirip da denedim ama sonuc ayni)
iCleaner
iFanbox
iFile
iProtect
Memory Booster
MewSeek
Mobile Substrate
MultiCleaner
MxTube
NCSettings
NoStoreButton
Password Pilot
PP Helper
Safari Download Manager
Safari Download Translations
SpotRemover
xCon
Zephyr

Yardimlarinizi bekliyorum :(
 


Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Dosya uzamtısı .ipa olabilir ama ipad içindir yani cihaza uyumsuzdur
 

wargnerm

Üye
    Konu Sahibi
Dosya uzamtısı .ipa olabilir ama ipad içindir yani cihaza uyumsuzdur

Dostum onu da dusunerek uygulamalari itouch4ume yukledim fakat sorunsuz calistilar ayni ipalarla. Sorunun kaynagi ipalar degil.
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Dostum onu da dusunerek uygulamalari itouch4ume yukledim fakat sorunsuz calistilar ayni ipalarla. Sorunun kaynagi ipalar degil.

bende de itouch4 var . ve ipaları ayrı ayrı . yani iphone' a yüklediğim ipa ipod' a , ipod' a yüklediğim ipa ise iphone' a yüklenmiyor . daha doğrusu yükleniyor fakat uyumsuz olduğu için açmaz dışarı atar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt