Haftanin yeğeni!!! 09.01.2013

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Haftanin yeğeni!!! 09.01.2013
Evet... Ayın üyesi varda haftanın yeğeni niye yok diyerekten bu konuyu açtım. Benim güzel yeğenlerim birer birer haftanın yeğeni olacak. Saygıda kusur etmeyen, güvenilir yeğenlerimi her hafta seçerek sizin huzurlarınıza sunuyorum. 11tane yeğenim arasında çok zor oldu seçmesi ama düşündüm ki bu hafta onun haftası olsun istedim.. Ve ışte kendisi




DANDAKAN92 (batuhan)... :tebessüm:
 


Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Dayııııım :op: :sarıl:
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Hani biz hani biz
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
:kıskıs: tebrikler diyelim :alkis :tebessüm:
 
KayraBey

KayraBey

Üye
İlginç :)
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Gizli bi oluşum içindeyiz :eller:
 
Metin MF

Metin MF

Üye
kendisini kutluyorum :)
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
tebrikler :)
 
RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
Tebriklere :bud:
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Hepinize teşekkür ederim :op:
 
Joker.

Joker.

Üye
Helal olsun batuhan nice birinciliklere
 
Metin MF

Metin MF

Üye
inşallah bize de nasip olur haftanın yeğenliği :tebessüm:
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Yakışır Osman :)
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Belirtmeliyiz ki bu ay, ayın yeğeni seçiminde bir
hayli zorlandık. Bu sebepten diğer
arkadaşlarımız emeklerinin görünmediğini
düşünmesinler. Bir sonraki ayın yeğeni seçiminde
bu arkadaşlarımızın emekleri göz önünde
bulunudurulacaktır. 2012 Aralık ayında gerek şikayet mesajlarıyla
yönetime bulunduğu katkı, gerek aktif olduğu
bölümlerdeki mesajlarıyla yol gösterici olması
sebebiyle bu rütbeyi sonuna kadar hak eden
isim: Dandanakan92
Tebrikler . . .
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Bende Tebrik ediyorum Osmandan Yaşım büyük yiğeni olamam Keşke Yaşım küçük olsaydıda bende katılabilseydim Yarışmaya :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt