Huawei ascend w1'e ilk bakış

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Huawei ascend w1'e ilk bakış

Huawei ascend w1'in duyurulmasından sonra ilk video da yayınlandı.

1.2ghz çift cekirdekli işlemcisi,512mb ram'i ve 1950mah bataryasıyla dikkat ceken huawei'nin bu ilk windowsphone8 telefonuna buyrun hepbirlikte göz atalım.







[video=youtube;32t74ri7iF0]http://www.youtube.com/watch?v=32t74ri7iF0[/video]
 


Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
512 Mb Ram Ve Wp8 .. Tamam Wp Cok Fazla Donanim Istemiyor .. Ama 512 Mb Ram Cok Az ..
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Haber ve video için teşekkürler dostum.
Kendi sınıfı için fena bir cihaz değil. :hmmm
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Haber için teşekkürler ama tasarımı hiç hoşuma gitmedi. Özelliklede kamerası :(
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:tşk:abi.

Biraz htc, biraz samsung ve birazda lumia karışımı olmuş.
 
komando04

komando04

Üye
teşekkürler abi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt