Mustafa Dümen
Üye
Kafayı Kazıtanlar İçin Öneriler
07.01.2013 itibariyle kırık saçlar kepeklenmeler ve dökülmeler yüzünden başımı kazıttım. Upuzun saçlarım giderken içim ufacık bile cızırdamadı çünkü o maşa denen makina yüzünden saçlarım çok döküldü ve inceldi, sizlere bir kaç sorum olacak ? saçlarıma maşa vurmadan önceleri saçlarım çok dolgun kalındı şimdi inceldi . şu an başımda saç olmadığı için tekrar çıktığında kalın olarak mı çıkacak yoksa maşa çekilmiş halde incecik mi çıkacak? dökülmenin sebebi de kırık ince saçlar ve mevsimsel kepeklenmelerden dolayı olduğunu düşünüyorum, ne kadar doğru bilemiyorum ama saçlarıma ne tür bir bakım yapmamı tavsiye edersiniz? 1 günde bayağı bir sertleşti şaka maka
, her gün yıkamayı düşünüyorum zararı olur mu saç derilerine vs .? pişman değilim süper ayrı bir havam olduğuna inanıyorum
, her gün yıkamayı düşünüyorum zararı olur mu saç derilerine vs .? pişman değilim süper ayrı bir havam olduğuna inanıyorum

bereyle takılıyorum.