Siz Hiç Tartışmaz mısınız???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
Siz Hiç Tartışmaz mısınız???


Arkadaşları, yeni evli gence, bir çay sohbetinde:


-“Sen evleneli neredeyse bir sene oldu, ama maşallah sizin evden çıt çıkmıyor, siz hiç tartışmaz mısınız?” diye sorarlar.

“Hayır” diye cevaplar yeni evli genç ve ilave eder:


-“Akşam işten geldiğimde, kapı açılınca hanıma şöyle bir bakarım.


Eğer hanım, eteğinin ucunu belinde topladıysa bilirim ki hanımın günü iyi geçmemiş ve havası yerinde değil.
Hiç ekmek, yemek sormadan usulca mutfağa süzülür, aceleyle birkaç lokma atıştırır ve ortalıktan toz olurum.
Olur ya bazen de benim asabım bozuk olur. O zaman fesin püskülünü her zamankinin aksine soldan sarkıtırım.
O da bunu görür, asabi olduğumu anlar ve hiç sesini çıkarmaz, hemen yemeğimi, çayımı hazır eder.
Etrafımda pervane gibi döner. Bu nedenle biz hiç kavga etmeyiz.
Dinleyenlerden biri:


-“Peki birader, kapı açıldı, yenge eteğin ucunu belinde toplamış, sen de fesin püskülünü soldan sarkıtmışsın. İki taraf da asabi, o zaman ne olacak?”
diye sormuş.
Ötekiler de “Hah! Şimdi ne olacak?” demiş.
Genç gülümsemiş;


-“Bundan kolay ne var, fesin püskülünü hafif bir fiskeyle soldan sağa atarım”
demiş.


[Alıntıdır]
 
  • Beğen
Tepkiler: Byhaydar


___kaptan___

___kaptan___

Üye
Çok çok hoş gerçekten yaaa :tebessüm: + Paylaşım için :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
waycell

waycell

Üye
gercektende boyle oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
waycell

waycell

Üye
evet cok guzel bide bize sor.bir turk atasozu derki evde son sozu erkek soyler, TAMAM KARICIM....
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
niye erkek pes eden oluyo :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
waycell

waycell

Üye
iyi dileklerin icin tesekkurler NUR
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt