Galaxy S2 I9100 JellyBam Mükemmel Rom

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Archangelll

Archangelll

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S2 I9100 JellyBam Mükemmel Rom
Merhaba arkadaşlar bu ROMu tanıtayım önce biraz, Bu Yılbaşında yapılan güncellemeli Galaxy i9100 ROM udur ben daha önce orjinal JB de kullandım fakat bu ROM telefondan gerçekten anlayanlar için çok ideal. Şuan bu ROM u kullanıyorum ben içinde kendine ait ROM manager gibi işlemci yönetimi gibi bütün özellikler var özellikleri tek tek yazamam ama İngilizcesi olanlar için hemen burdan vereyim:


Built from source -
- Overall features of AOKP, CM10 and PARANOID -
- Custom JellyBam Settings with preferences -
- Tons of customizations -
- Themes and Mods in JellyBam style -
- Latest CM10/AOKP Kernel compiled from sources -
- Latest Siyah kernel -
- Google apps included -
- New Mali driver -
- Exynos HWComposer -
- Lockscreen with x8 Custom app targets -
- New optimus 4x circle lockscreen -
- Ability to customize color and alpha of the optimus lockscreen -
- KeyBoard from 4.2 -
- Clock from android 4.2 -
- Google play music from android 4.2 -
- Sony Walkman music player -
- Bravia Engine libraries -
- Bravia XLoud audio libraries -
- Paranoid Android settings -
- Per-App-DPI Changer -
- Per-App-Color -
- Custom home action and hardware button in lockscreen -
- Quick/Long click on weather and clock actions -
- JellyBam Panel in settings app -
- AOKP and CyanogenMod Settings -
- Mass storage mode -
- OTA Update via UpdateMe App -
- You can keep your ROM up to date with latest Tweaks, Mods, Themes via UpdateMe app -
- GAPPS included, no need to flash anything else -
- Gallery support picasa share -
- Apollo Music Player (Themed) -
- Album app from sony xperia -
- Quick SMS -
- AwesomBeats Lib -
- A good combination of stability and performance (Thanks Siyah Kernel + Personal mod) -
- Bluetooth hacked for send / receive APK -
- YouTube hacked with 3G+WiFi HD 720p PlayBack -
- Init.d scripts -
- JellyBOOM script -
- Media quality tweak -
- 3G and GPS Tweak -
- RAM Optimization + Multitasking -
- SmoothScrolling tweak -
- V6 Supercharger included -
- lot of Themes available in UpdateMe -
- TouchWiz 5 Launcher -
- Trebuchet Launcher -
-*Beats Audio by Dr Dre*(Powerfull bass) -
- Clearbass Sound by Sony*(Clear Bass) -
- Xloud by SonyEricsson*(higher sound volume and clearer sound on speaker) -
- Dolby Digital Sound*(Equalizer enhancer bass setting and Surround setting) -
- Surround Sound*(Deeper bass and reduction of bass distortion plus Eq setting support) -
- JellyBam custom Bootanimation by metallaxis -
- Center Clock/No clock/Right Clock -
-Volume Panel (Volume Rocker allows you to change ALL volume levels in one Menu) -
- Lockscreen Weather -
- Lockscreen Vibration on/off toggle -
- Performance/Color Settings -
- Brightness Control Slider -
- Multilang -
- JellyBam Style -


İşte bunlarda ekran görüntüleri yeni



Eğer ROM un ağır yani yavaş çalıştığını düşnüyorsanız Minimum işlemci hızını 800 veya 1000 mHz Yapın batarya konusunda ise bu konuda çok endişelenmeyin pek fark etmiyor ama hızlı oluyor Tavsiye ediyorum..


Yüklemeyi anlatıyorum :

Öncelikle Telefonun kendi hafızasına Aşağıda verdiğim linkteki dosyayı olduğu gibi atıyorsunuz ondan sonra telefonu CWM ye alıyorsunuz biliyorsunuz bu işlem yapılırken telefon root edilmiş olmalı :) Açtıktan sonra Wipe Data factory ve Chache Reset atın telefona ondan sonra Zip from sd card seçeneğine gidin eğer sd card girmiyosa Internal sd card seçeneği var mı ona bakın ordan attığınız dosyayı bulun ve ona girin sonra yes deyin bu arada Wipe factory ve chache reset atarkende yes deyin :D bırakın ROM unuz yüklensin sonra güle güle kullanın linki vermeden önce bi kaç uyarı yapayım :)

-Telefon hafızanızdaki önemli saydığınız şeylerin yedeğini alın İster Hafıza Kartına İster Bilgisayara
-BU işlemleri yaparken kesinlikle Hafıza Kartınızı ve Sim kartınızı Çıkarın öyle yapın bütün işlemleri ne olur ne olmaz
-Bu işlem için telefonunuz root edilmiş olmalıdır forumda root etmenin yolunu bulabilirsiniz
-Bir de telefon hafızasına kaydettiğiniz telefon numaralarını unutmayın :)

Link:

Bu konu güvenilir mi diye soracak olursanız evet ben yaptım bizzat ROM u kullanıyrum ve kaynağım xda-developers buraya açmamın sebebi Türkçe anlatım olsun diyeydi beğendiyseniz ne mutlu bana ki size yardım edebildim ben çok memnun olduğum için paylaştım :)
 


H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
4.1.2 sürümü mü bu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt