shaftgokhan
Üye
neo da tarayıcı kapanıyo
neo ics yüklü.internete giremiyorum.adres çubuğunu sesle yazdırırsam sıkıntı yok ama.klavyeden kendim yazmaya kalkarsam 3-4 harften sonra atıyo.ana ekrana geçiyo.bazen sitede gezerkende yapıyo.eşiminkindede aynı sorun var.bana has bi durum değil.kendi tarayıcısında ısrar etme sebebim sitelerde flashi çalıştırması.mesela sahibinden e girdiğimde soldaki araç listesini kutu içerisinde aşağı kaydırabilirum.diğerlerinde yok ....fikri olan varmı

