Telefon Alacagım Bakabilir misiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
can9999

can9999

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Alacagım Bakabilir misiniz?
Merhaba Arkadaslar,

Yakın zamanda iPhone 5 Almayı Düşünüyorum. Aklımda 2 Soru var.

1- Sizce Siyahmı alayım Beyazmı

2- Mesela telefonu aldım eve geldim açtım çizik çıkma ihtimali varmıdır. Çıkarsa ne yapacagım
 


Epple

Epple

Üye
Siyahta kenar çerçevede soyulmalar oluyor diye duydum ve gördüm. Teknoloji mağazalarından veya operatörlerden al ki, dediğin gibi -çıkmaz ama- çizik çıkarsa da değiştirme imkanın olur.
 
gericikoyluyobaz

gericikoyluyobaz

Üye
bence beyaz al.. cunku beyaz larda renk daha canlı aluyo.. bırcok telefon marlkası ve modelı ıcın gecerlı
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Bilindik yerlerden almanızı öneririm, çizik çıkmaması için aldığınız yerden çıkmadan cihazı açıp bakınız!

+Beyazını tavsiye ederim :oke:
 
can9999

can9999

Üye
    Konu Sahibi
Gold Bilgisayar veya Vatan Bilgisayardan Almayı Düşünüyorum..

Mesela evde kendim açmak istersem ve çizik çıkarsa bir sorun olurmu. Açarken video ya çeksem yani kanıt olsa çizik çıktıgında değiştirme imkanım olur dimi?
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Kardeşim hiç video vs uğraşma alır almaz orada kutuyu aç cihaza bak bence daha iyi olur :oke:
 
can9999

can9999

Üye
    Konu Sahibi
evet ama 2 tane alacagım 1 tanesini hediye olarak alacagım. Kutu açık pek güzel gözükmez
 
Epple

Epple

Üye
Telefon zaten kutusundan jelatini ile çıkıyor, ayrıca bu cihazlar, defalarca kontrolden sonra paketlenip satışa sunuluyor. Şimdiye kadar ne rastladım, ne de duydum böyle bir sorun. Eğer olursa da gider anlatırsın derdini, kabul ederler. Yani bu kadar dert etme :)
 
can9999

can9999

Üye
    Konu Sahibi
Telefon zaten kutusundan jelatini ile çıkıyor, ayrıca bu cihazlar, defalarca kontrolden sonra paketlenip satışa sunuluyor. Şimdiye kadar ne rastladım, ne de duydum böyle bir sorun. Eğer olursa da gider anlatırsın derdini, kabul ederler. Yani bu kadar dert etme :)

cevabın için teşekkürler. Öncelikle normalde bu kadar dert yapmam ama kargo ile alma ihtimalim daha yüksek o yüzden sordum.
 
alaStar

alaStar

Üye
Telefon zaten kutusundan jelatini ile çıkıyor, ayrıca bu cihazlar, defalarca kontrolden sonra paketlenip satışa sunuluyor. Şimdiye kadar ne rastladım, ne de duydum böyle bir sorun. Eğer olursa da gider anlatırsın derdini, kabul ederler. Yani bu kadar dert etme :)

Kardeş sen duymamışsın ama çoğu kişinin iphone u kutudan çizik çıktı amerikada :ehe
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Burası Türkiye burda çizik çıkmaz sadece kutunun içinden telefon çıkmaz o kadar .
 
can9999

can9999

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar birde iPhone 5 çok kolay çiziliyor diye duydum. Bu yüzden Kılıf + ekran koruyucu alsam ne kadar tutar 2 si
 
Epple

Epple

Üye
Kalitesine göre değişir. 10 TL'ye de kap var, 100 TL'ye de. 10 TL'ye de ekran filmi var, 50 TL'ye de.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt