Blackberry z10dan yeni detaylar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
komando04

komando04

Üye
    Konu Sahibi
Blackberry z10dan yeni detaylar
Research In Motion'ın yeni nesil işletim sistemi BlackBerry 10 tabanlı ilk telefon olacak Z10 için yeni detaylar gün yüzüne çıktı. İşte cihazın teknik özellikleri.

BlackBerry üreticisi RIM için son koz olarak görülen BB10 işletim sistemi tabanlı BlackBerry Z10'un teknik özellikleri sızdırıldı. BBin haberine göre, yeni BlackBerry Z10'un içinde bir TI OMAP 4470 1,5 GHz çift çekirdekli işlemci, 4,2 inç 1280 x 768 çözünürlükte ekran, dört bant LTE, 2 GB RAM, 16 ya da 32 GB dahili bellek olacak.

Ön yüzünde 2 megapiksel bir kamera bulunduran Z10'un arka kamerası ise LED flaşlı ve 8 megapiksel çözünürlüklü olacak. 1800 mAh pili çıkarılabilir niteliğe sahip Z10'un NFC, Bluetooth 4.0, çift bant WiFi, A-GPS, Micro USB ve Micro HDMI bağlantı özellikleri taşıyacağı belirtiliyor. BlackBerry Z10, 30 Ocak 2013 tarihinde New York City'de resmi olarak tanıtılacak
 


___kaptan___

___kaptan___

Üye
haber için :tşk:
 
komando04

komando04

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim anladım ben yanlış yapmıştım hemen kaldırınca bunu değiştirdim ondan oldu karışıklık kusura bakma
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
kardeşim anladım ben yanlış yapmıştım hemen kaldırınca bunu değiştirdim ondan oldu karışıklık kusura bakma

Hmm anladım abi bende diyorum konu apple ve intel konusuyken nasıl buraya yorum yapmışım diye düşünüyordum :kıskıs: :d:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
O telefon o kadar Ram'i ne yapacak :ehe haber için :tşk:
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Aslinda Ozellikleri Guzell .. =/

Tesekkurler ..
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
hic gulecegim yoktu Allah iyiligini versin:kıskıs:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt