herkez bir gün otostopçu olacak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
otostopçu

otostopçu

Üye
    Konu Sahibi
herkez bir gün otostopçu olacak
benzin fiyatları uçuyoo :bud:
 


iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
herkes olcaq yha .s.s.s
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Yok la kimin n'olacağı belli olmuyor hele ki Türkiye gibi bi' ülkede... Bi' barış elçisi vardı gelinlikle otostop çekerek dünya turu yapıyordu kadın bizim kamyonculara bi' denk geldi kadına tecavüz edip sonra kadını öldürdüler... Şimdi duruyosun bakıyosun ulan Alanya gibi yerde iti vaar uğursuzu var efenime söyleyim çakalı var... Sakata gelmeyelim yani anladın :D Var yapan arkadaşlar yok değil ama yani yemiyor :D Zaten küçük yer iki adımlık mesafeler yürüye yürüye sıkııntı olmuyor yani gerek yok ayağımın yerden kesilmesine :D
 
otostopçu

otostopçu

Üye
    Konu Sahibi
o değilde kendimde hata buldum herkez otostopçu olcaksa kime otostop çekcez biz :zong:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Tamam Orhan ziyade olsun tam biz de kalkıyorduk hadi öperler :bye2:
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Ben daha dun otostopcuydum:zong:
 
Metin MF

Metin MF

Üye
unutulur mu ya o giyim mağazasının yanından kaçırıyorduk o motoru :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
düşünmüyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt