Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
C5-03 Kamera Çok Kötü Çekiyor
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Shorty Meeks
Üye
Konu Sahibi
C5-03 Kamera Çok Kötü Çekiyor
tamam auto focus yok ama vga gibi çekıo arkadaşlar sorun sadece benim cihazda mı ?
Gayet iyi bence sıkıntı yok.Focus yerine flash olsa daha iyi olurdu ama Nokia işte illede birşeyi eksik bırakcak onun dışında CFW kurarak dahada güzelleştirebilirsin
Shorty Meeks
Üye
Konu Sahibi
peki nasıl düzeltirim
Software95
İnternette çekilen fotograflara bak sonra kendi çektiğin ile karşılaştır baktın dağlar kadar fark var servise ver.Ama fazla bir fark yoksa OFW kullanıyorsundur yada kullandığın CFW modları tam yapılmamıştır
Shorty Meeks
Üye
Konu Sahibi
iç mekanda kötü dışarda iyi
Özkan Ç.
Üye
ışık faktörünün kamerayı ne kadar etkilediğini unutmayın doğru açılarda çekim yapmalısınız ve eliniz fazla titrememeli.
osmanmert99
Üye
Ayarları ortama uygun olarak değiştir. O zaman daha güzel fotolar çekersin kamerasıda telin fiyatına göre gayet iyi nede olsa 400-450 TL lik telefonla 1000-1500 TL lik cihazın kamerası bir olmaz.
CryuS
Üye
Arkadaşlar anlamadığım birşey var.Tel. çektiğim fotoya bakınca bilgisayardan çektiğim fotoya bakınca arada değişik bir fark oluyor.Sanki bilgisayarda o çektiğim foto HD foto gibi gözüküyor.
Arkadaşlar anlamadığım birşey var.Tel. çektiğim fotoya bakınca bilgisayardan çektiğim fotoya bakınca arada değişik bir fark oluyor.Sanki bilgisayarda o çektiğim foto HD foto gibi gözüküyor.