C5-03 Kamera Çok Kötü Çekiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
C5-03 Kamera Çok Kötü Çekiyor
tamam auto focus yok ama vga gibi çekıo arkadaşlar sorun sadece benim cihazda mı ?
 


|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
evet çekimi iyi sorun senin cihazda
 

Software95

evet çekimi iyi sorun senin cihazda

:evet: Gayet iyi bence sıkıntı yok.Focus yerine flash olsa daha iyi olurdu ama Nokia işte illede birşeyi eksik bırakcak onun dışında CFW kurarak dahada güzelleştirebilirsin :oke:
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
peki nasıl düzeltirim
 

Software95

İnternette çekilen fotograflara bak sonra kendi çektiğin ile karşılaştır baktın dağlar kadar fark var servise ver.Ama fazla bir fark yoksa OFW kullanıyorsundur yada kullandığın CFW modları tam yapılmamıştır :oke:
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
iç mekanda kötü dışarda iyi
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
ışık faktörünün kamerayı ne kadar etkilediğini unutmayın doğru açılarda çekim yapmalısınız ve eliniz fazla titrememeli.
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
Ayarları ortama uygun olarak değiştir. O zaman daha güzel fotolar çekersin kamerasıda telin fiyatına göre gayet iyi nede olsa 400-450 TL lik telefonla 1000-1500 TL lik cihazın kamerası bir olmaz.
 
CryuS

CryuS

Üye
Arkadaşlar anlamadığım birşey var.Tel. çektiğim fotoya bakınca bilgisayardan çektiğim fotoya bakınca arada değişik bir fark oluyor.Sanki bilgisayarda o çektiğim foto HD foto gibi gözüküyor.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Arkadaşlar anlamadığım birşey var.Tel. çektiğim fotoya bakınca bilgisayardan çektiğim fotoya bakınca arada değişik bir fark oluyor.Sanki bilgisayarda o çektiğim foto HD foto gibi gözüküyor.

Ekran kalitesi görüntüyü etkiler ve bu telefonların ekranları iyi değil o yüzden öyle gözüküyor.


Bende 5800 var iyi çekiyor yine.


 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Birbirimize laf atmayalım ve önyargılı olmayalım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt