Telefon Tavsiyesi Nokia N8 mi yoksa HTC Wildfire S mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N8 mi yoksa HTC Wildfire S mi ?
Htc cihazımi alalı 10 gün oldu. Bir arkadaş gördü ve Kendi telefonu olan Nokia N8 ile takas etmeyi istedi.

Sizce Takas edeyim mi yoksa etmeyeyim mi ?

Görüşlerinize ihtiyacım var.

Iyi Forumlar ;)
 


doruk944

doruk944

Üye
N8 kullandım assında çok güzel bi telefondu ama nokia ben telefonu sade foto çekmek ve messajlaşmak konuşmak için diosan n8 al geri kalanlar için htc
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
wildfire s dandik telefon kardeş donanım olarak çok zayıf telefon ekran kalitesi de yaramaz 256k ekran var 180ppi kesinlikle takas et n8 daha iyi ondan
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
N8 al bende c6-01 ile wildfire s var wildfire s fruit ninja oynarken bile kasmalar oluyo
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
N8 kullandım assında çok güzel bi telefondu ama nokia ben telefonu sade foto çekmek ve messajlaşmak konuşmak için diosan n8 al geri kalanlar için htc

ben zaten çoğunlukla onun için kullanacağım mesaj ve konuşma için. arada oyun falan da var tabi..ama sanırım wildfire nin ram i daha çok

- - - Eklendi - - -

wildfire s dandik telefon kardeş donanım olarak çok zayıf telefon ekran kalitesi de yaramaz 256k ekran var 180ppi kesinlikle takas et n8 daha iyi ondan

dandik derken mesela neresi dandik ? ekran canlılığı gayet güzel ?

- - - Eklendi - - -

N8 al bende c6-01 ile wildfire s var wildfire s fruit ninja oynarken bile kasmalar oluyo

bende dediğiniz oyunda hiç kasma falan olmuyor. sizin tel de sorun olabilir mi ?
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
ben zaten çoğunlukla onun için kullanacağım mesaj ve konuşma için. arada oyun falan da var tabi..ama sanırım wildfire nin ram i daha çok

- - - Eklendi - - -



dandik derken mesela neresi dandik ? ekran canlılığı gayet güzel ?

- - - Eklendi - - -



bende dediğiniz oyunda hiç kasma falan olmuyor. sizin tel de sorun olabilir mi ?

bi 603 bi n8 bi 701 değil ama onların ekranını görsen farkı anlarsın donanım olarak çok çok zayıf adreno 200 cpu
 
navti

navti

Üye
wildfire dan şaşma androidi yeter adreno 200 ilede birçok oyunu oynarsın
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
wildfire dan şaşma androidi yeter adreno 200 ilede birçok oyunu oynarsın

ama hafıza sorunu var. istediğin kadar yükleme yapamıyorsunuz.. root falan lazım mış onun için. android. dünyasın da da yeni olduğum için hiçbirşey ama hiçbirşey anlamıyorum....
 
doruk944

doruk944

Üye
htc yi rootlarsın oc yaparsın eski oyunları kasmadan oynatır hatta yeni oyunların bazılarında ama n8 de öle bşi yok ekran nekadar parlak olursa olsun brincisi n8in işlemcisi 600 küsür mhz ve ramide 256 mb idi şahsen ben n8i wave 3 le değişmiştim zamanında sonra iphone 4s almıştım ama sonunda işletim sistemimi buldum kesinlikle androidden şaşma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt