Nokia 603 Mü Samsung Galaxy Ace Mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

?

  • Nokia 603

    Kullanılan: 9 90.0%
  • Samsung Galaxy Ace

    Kullanılan: 1 10.0%

  • Kullanılan toplam oy
    10
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 603 Mü Samsung Galaxy Ace Mi ?
annem aceyi beğendi ama ben 603 tavsiye ediyorum arkadaşlar. sizce hangisi daha iyi ? Oyunda desteklesin küçük kardeşim oyun oynayacak onda.Kamerası iyi olsun.Auto focusu olsun.
Yada başka önerileriniz ?
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Ace için daha kolay, çeşitli ve fazla oyun bulabilirsin.
 
achambo

achambo

Üye
bence ace daha alınmaz daha iyi bir android veya 603 de olabilir ama oyun konusunda sıkıntı yaşar mı bilmem
benim işimi e7 görüyor zaten oynadığım 6-7 tane oyun var istediğim ise bir temple run ve ( normal:)) where is my water

- - - Eklendi - - -

bir de kamera konusunda 603 te autofocus yok ama ben mercek tuttum önüne yakın çekim yaptım netlikte sıkıntı yoktu autofocussuz telefon ile
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
kesinlikle 603 diyorum ace s5830 sa söylediğin model yüzüne bile bakma eline bile alma
 
sinan-19

sinan-19

Üye
603 bildiğim kadarıyla 40 adet oyunla geliyor ve daha da yükleyebilirsin zaten içinde yüklü gelen oyunlar çok güzel acenin işlemcisi de 800 mhz 603 te 1 ghz işlemci var tercih senin

- - - Eklendi - - -

603 bildiğim kadarıyla 40 adet oyunla geliyor ve daha da yükleyebilirsin zaten içinde yüklü gelen oyunlar çok güzel acenin işlemcisi de 800 mhz 603 te 1 ghz işlemci var tercih senin
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Android olduğuna bakma bence de 603 daha iyi.
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
İsteğine göre değişir.603de belli başlı güzel hd oyunlar var.Onlarla yetinebilirsin.Ama devamlı ve güncel oyun diyorsan bu android olur.Yani iş kendinde bitiyor.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
İsteğine göre değişir.603de belli başlı güzel hd oyunlar var.Onlarla yetinebilirsin.Ama devamlı ve güncel oyun diyorsan bu android olur.Yani iş kendinde bitiyor.

android olur ama ace olmaz aceye göre adam akıllı oyun varmı angry birds bile kasarak oynatıyodu 2 ay kullandım sattım android için 1000 tl yi gözden çıkarman lazım
 
XperiaArcS

XperiaArcS

Üye
Android deneyimi yaşamak istiyorsan bu telefon Ace olmamalı. Bence 603
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Bencede 603.Küçük kardeşim demişsin 603 teki oyunlar yeter bence
 

MaxipmaN

Üye
biri kasıntı(ace) diğerinde güncel oyun yok destek desen yok alma ikisini de
 
gkcll

gkcll

Üye
603 mükemmel bir telefon bakma millete sen oyun uygulama yeterince ovi de mevcut kime yetmemiş okadar oyun uygulama yada kim kanmış insan oğlu doymaz
bunları aşın artık derim 603 senin her işini göürür
 
StaLKeR-190E

StaLKeR-190E

Üye
603
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
603 daha iyi ;)
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
sadece bu ikisi olsa 603!!!
eger başga seçim olsa xperia ray !!!
kamera+oyun+vs...
tam bi bayanlar ucun tasarim...
beyaz rengini al!! :oke:
 
Türk-X

Türk-X

Üye
603 öneririm :)
 
lazye

lazye

Üye
bence mini 2 de olabilir onada bi bak derim... Jb de alacak...
 

jetpackjoyride

Üye
bence ikisinide alma ama 603 hiç alma. acede adreno var ne yalan söylüyonuz angry birdsde kasıyo diye maxicepte bile galaxy ace hd 3d oyunlar diye milyon tane konu var. root işine filan girceksen telefonu baya geliştirebilirsin
 
PriZm

PriZm

Üye
603,ama bana kalırsa ikisinide alma.çünkü 603 de eskidi ve symbian alınmaz artık.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt