Buda Bizim Ufaklık :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Buda Bizim Ufaklık :)
Kardeşim Mert :)
Aramızda Tam 17 Yaş var resimleri paylaşmak istedim:)
Resimler Galaxy S3 çekimidir bu arada.Kalite Fena değil.



 
  • Beğen
Tepkiler: zalim24 ve Enes


Emrgncy

Emrgncy

Üye
Maaşallah çok şeker :tebessüm:
 
ia.phlvn

ia.phlvn

Üye
Büyüyünce çok kızın canını yakar bu :D maşallah :D
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Allahhııııııımmmm yaaa ölürüm ben buna çok tatlı valla yaaaa + :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Maşallah pekte şirin yahu, Allah analı babalı büyütsün kardeşim.
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42

nazlican

Üye
Oyyy maşallah maşallah kirpiklere bak :) eşlik edebilirim bak bu yakışıklıya :D
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Allahhııııııımmmm yaaa ölürüm ben buna çok tatlı valla yaaaa + :tşk:
Teşekkürler :)


- - - Eklendi - - -

Maşallah pekte şirin yahu, Allah analı babalı büyütsün kardeşim.
Teşekkürler kardeşim.Amin. :)


- - - Eklendi - - -

Oyyy maşallah maşallah kirpiklere bak :) eşlik edebilirim bak bu yakışıklıya :D
Daha yakışıklı giydirmedik ki :) Pasaklı halleri :P
Teşekkürler
 

nazlican

Üye

Teşekkürler :)


- - - Eklendi - - -


Teşekkürler kardeşim.Amin. :)


- - - Eklendi - - -


Daha yakışıklı giydirmedik ki :) Pasaklı halleri :P
Teşekkürler


her haliyle yakışıklıdır :)
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42
MeLih_061

MeLih_061

Üye
Maşallah :) Allah analı babalı büyütsün
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt