apple haritası azdaha öldürüyordu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gkcll

gkcll

Üye
    Konu Sahibi
apple haritası azdaha öldürüyordu
Dünyanın önde gelen bilgisayar, teknoloji ve cep telefonu firmalarından Apple'ın son sürüm mobil işletim sistemiyle birlikte haritalar hizmetinin ne kadar çok hatayla dolu olduğunu herhalde bilmeyen kalmamıştır. Hatta daha önce sizler için en komik iOS 6 harita hatası galerisi hazırlamıştık. Firma, konuyla pek çok yama yayımlayarak düzeltmeler yapmaya çalışsa da hala daha birçok hata mevcut.



vicpolicenews'in haberine göre iOS haritaları yüzünden Avustralya'da birkaç kişi az daha canından bile oluyordu. Polisin aktardığı bilgilere göre; Avustralya'daki Murray Sunset Doğa Park'ına gitmeye çalışırken, yolunu iOS Maps ile bulmaya çalışan bazı otomobil kullanıcıları, ne su ne de yiyeceğin olduğu ıssız bölgelerde 24 saat mahsur kaldılar. Zira iOS haritaları, Murray Sunset Doğa Park'ına gitmek isteyenleri, normalde olması gereken yerin 70km uzağında bir yere götürüyor. Avustralya polisiyse konuyla ilgili endişesini dile getiriyor. Kullanıcıların harita kullanımında dikkatli
olmasını isteyen yetkililer, hatanın giderilebilmesi için Apple'la da iletişime geçtiler.
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
:ehe :aha: :kop2:

Haber için :tşk:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bu işlerde Nokia.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
rica ederim bilmiyor dum ;)

sorun diil benim için sorun yok, moderatörler gereksiz görürse gereğini yapacaklardır :tebessüm: tavsiyem verdiğim linkteki haberi ve de yorumları okur musunuz :D :d:
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Bu konuların cep telefonları genel'de açılması uygun degil arkadaşlar yeni bir cihaz tanıtımı olsa elbette burası'dır ama bu tür haberleri,haber köşeşinde açmak uygun olacaktır.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
[ENGİN];5583259' Alıntı:
Bu konuların cep telefonları genel'de açılması uygun degil arkadaşlar yeni bir cihaz tanıtımı olsa elbette burası'dır ama bu tür haberleri,haber köşeşinde açmak uygun olacaktır.

+1 :oke: katılıyorum :)
 

MaxipmaN

Üye
hata dolu olduğunu bilmiyor mu kullanıcılar 3310 bile olsa elindekini tanıyacaksın
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Demek ki neymiş Yolumuzu Iphone ile aramayacakmışız o_0
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Haritasi Zaten Olu Bir Sekilde Geldi .. =]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

[ENGİN]
Cevap
6
Görüntüleme
573
komando04
Salih Baba™
Cevap
25
Görüntüleme
66K
bariss0102


Üst Alt