Sivasspor: 1 - Galatasaray: 3

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Sivasspor: 1 - Galatasaray: 3


Spor Toto Süper Lig'in 15. hafta mücadelesinde Galatasaray, konuk olduğu Sivasspor'u 3 - 1 mağlup ederek puanını 29'a çıkardı ve bir gün aradan sonra tekrar liderlik koltoğuna oturdu.

Sarı - kırmızılı ekibe 3 puanı getiren golleri 1 ve 58. dakikalarda Umut Bulut ve 35. dakikada da Burak Yılmaz kaydetti. Ev sahibi Sivasspor'un tek golünü ise 19. dakika Erman Kılıç attı.

o değilde kral yine attı <3
 
  • Beğen
Tepkiler: onurca06


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Sivasspor Galatasaray'a değil de , kalecisi borjan mıdır nedir ona ve oyuncusu Kadir'e yenildi ...
Maçın özeti bu ...
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Birazdan özetini izlerim. Güzel bi maç olmuştur umarım
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
Tebrikler GALATASARAY :ehe :ehe :ehe :kop: :kop:
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
Õzlenen sonuç :D helal aslanlara :alkis
 
Mufche

Mufche

Üye
Umut dönmüş uzun bi aradan sonra :)
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Tebrikler Galatasaray. Fenerbahçe maçı öncesi iyi moral oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: onurca06
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
Fenerbahçe maçında biraz daha iyi oynamamız lazım, fenerbahçe baya hızlı oynuyor. hayırlısıyla GALATASARAY fener maçını da alır inşallah :D
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
:alkis :alkis
 

burakkk97

Üye
  • Beğen
Tepkiler: onurca06
onurca06

onurca06

Üye
Kral kendisi eleştirenleri çıldırtmaya devam ediyor.. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: alaStar
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
bi gun de cimbomun hakkiyla yendigini kabul et be :ehe

Tebrik de ediyorum . Mesajları takip edersen göreceksindir .
Sivasspor kalecisinin yediği ilk 2 golü görürsen dediğimi daha net anlarsın.

İyi bir maç izleyicisiyimdir . Gördüğümü söylerim her zaman .
 
arslansem

arslansem

Üye
Alışkanlık mı oldu nedir takım 2.yarı maça asılıyor ve koparıyor artık :) bu oyunu 90 dakikaya yaymak gerek aslında.Devre arasında imparator ayarı olmasa halimiz perişan.İlk yarıdaki fırsatları değerlendiremeyen Sivas'a 2.yarı pozisyon vermememiz bunun en büyük göstergesi.
Aslında imparator ne yaptı çok açık belli.Kanatları kullanan Sivas'ın kanatlarını kapadı ve orta saha hakimiyetini ele geçirdi.Amrabat Hakan Balta'ya Aydın Eboue'ye daha yakın oynadı.Oyun çözüldü.İş bu kadar basit.Kenarda maçı sadece izleyen bir teknik adam olsa belki 1 puan bile alamazdık.Oyunu çok iyi okuduk ve sonuç geldi
Sıra Fenerbahçe'de.Bu sene büyük maçlarda gayet iyiydik.Küçük maçları önemsemeyince çok takıldık ve rakipler de yüz buldu tabi :ehe Bu şartlar altında fenerin bizi yeneceğine ihtimal vermiyorum.Geçen sene ki fenerle yaptığımız 5 maçta aldığımız tek yenilgideki kadar şanssız olursak belki :) Aykut Kocaman'a güveniyorum aslanım benim :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: alaStar ve onurca06
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Arena da oynanan 3 maç , 2 Fenerbahce galibiyeti .. Semih e duyrulur . :ehe/SIZE]
 
arslansem

arslansem

Üye
Arena da oynanan 3 maç , 2 Fenerbahce galibiyeti .. Semih e duyrulur . :ehe/SIZE]

Fatih Terim'den geldikten sonra 1 maç aldınız o da nasıl aldınız çok iyi biliyorsun Alicim :) Aykut'un elinden 2 kupa aldık bu sefer kupa vermiyorlar ama olsun :ehe
 
alaStar

alaStar

Üye
O değilde umut o kadar mesafe ve dar açıdan o kadar sert ve net vuruyor ki kaleci borjan topu gördüğünde çok geç oluyor :ehe ayrıca kale içinde gördüğü topa şaşkın şaşkın bakarken o nasıl bir vuruştu hareketinide herkes anlamıştır umarım :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin

Fatih Terim'den geldikten sonra 1 maç aldınız o da nasıl aldınız çok iyi biliyorsun Alicim :) Aykut'un elinden 2 kupa aldık bu sefer kupa vermiyorlar ama olsun :ehe

Bize de Aykut geldikten sonra böyle olduk hacı abi ...
Psikolojik üstünlüğümüz vardı size karşı ama aykut sağolsun o da gitti ...
 
arslansem

arslansem

Üye
Evet yıktık bence onu 2 kupadan sonra Alicim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt