http://www.maxicep.com/symbian-s60v...aller-v1-30-1541-symbianos9-4-n97-236556.htmlkardes n gageyı yukleyemıyorm telefon ile uyumluu değil dıyor
Aynısını indirdim fakat yüklerken bi hata alıyorum.CAnnot install.Device is not compatible with N-Gage.
Hegazy yi kurcaladım buna bi dosyasını aktardım swype klavye çalıştı sonundaAslında sizde çalışıyomu bilmiyorum ama ben sanal klavyeyi kullanamıyordum şu an çalışıyor ve türkçe klavye de kurdum türkçe karakter destekli güzel oldu
![]()
saten vardı sanal klavye
- - - Eklendi - - -
+ hegazyde fm verici calısmaz

güncelleme geliyor haritalar radyo pips server apibridge .vvsss tema da değişiyor arkadaşlar bekleyelim

iyi ama soundhound gereksiz bir uygulama bence yani bir mb yer tutuyorSabırsızlıkla bekliyoruz
Bu arada ek program isteği soundhound,Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız, xplorer 151 tek ikon 3sn.yok versiyon, bir de swype türkçe klavye olsa güzel olur
diğerleri tyamam ayrıca swype calısıyor hemde türkçe geriye sadece xplorer ve opera kalıyor
downson msn e ekle beni [email protected]
Gökhan arkadaşıma çok çok teşekkür ederim yeni fw sini deneme şansını bana tanıdığı için.
Fw harika olmuş, ihtiyaç duyulan her türlü program hazır olarak sunulmuş. Ayrıca çok tema aradım ama böylesini görmemiştim, windows phone 8 teması kullanılmış, görselliğini animasyonlarını söylemiim ama iphone cuları kıskandıracak kadar muhteşemdi ve gerçekten bu sefer iphone killer olmuş![]()
Bendeki bile olmuş ama son bikaç ince ayardan bahsetmişsin, bitmiş halini sabırsızlıkla bekliyorum
Allah razı olsun. Güzel çalışma olmuş.
çok tuhaf ve kötü
!!
bide qt eksik qt gerektıren uygulamaları kullanamıyorum onada bi bak istersen şimdilik eksiklerim bunlar sagolasn kolay gelsin
