Mercedes'e kafa attı! Kafası yarıldı :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ia.phlvn

ia.phlvn

Üye
    Konu Sahibi
Mercedes'e kafa attı! Kafası yarıldı :(


:kop:
 


Kingmortall

Kingmortall

Üye
dün görmüştüm bunu :ehe
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
acınacak halimize gülüyoruz :hmmm
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Bu gazete ne zamanınmış ki çok eski gibi görülüyor
 
achambo

achambo

Üye
benim arkadaşım da arabanın farına kafa atmıştı
 
Asteroid9

Asteroid9

Üye
Bizim arkadaş ta mermiye kafa atmıştı :D
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
:kop2: hahaay :D mercedes kim sen kim hacı yaw hiç mercedes'e kafa atılır mı yaaa :kop2:
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
bende ayfona kafa atmayı düşünüyorum :ehe
 
gericikoyluyobaz

gericikoyluyobaz

Üye
en pahalı araba 8 mılyon dolar.. 30 luk neymıs lan
 
sanal hacker

sanal hacker

Üye
:d:
 
Mufche

Mufche

Üye
:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt