Küçük adamın büyük dramı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Küçük adamın büyük dramı!
[h=2]
AIDS mağduru y.ç. okul kapısından döndü[/h]Şanlıurfa’da, tedavi için götürüldüğü hastanede HIV virüsü kapan 6 yaşındaki Y.Ç., önlüğünü alıp okula gitti ancak yeniden karşısına AIDS engeli çıktı. Okul müdürünün tam teşeküllü rapor istediği Y.Ç., rapor alabilirse okul okuyabilecek.

Şanlıurfa’da Merkeze bağlı Ulucanlar Köyü Karagöz Mezrası’nda oturan ’Ç.’ ailesinin en küçük çocuğu Y.Ç.’ye, 2008 yılı Mart ayında 1.5 yaşındayken HIV virüsü bulaştı. Geçen süre içerisinde 5.5 yaşına gelen Y.Ç., hastalığından habersiz sık sık Ankara’ya götürülerek tedavisi yapıldı. Hâlâ aynı hastalığın pençesinde kıvranan Y.Ç., tüm akranları okula giderken o evde kaderiyle baş başa kaldı. Fakat 4+4+4 sistemi devreye girince köydeki öğretmenler Y.Ç.’nin babasının kapısını çaldı ve babasına, “Oğlunuz Y.Ç., 5.5 yaşında, okula gelmesi gerekir” dedi.

HASTALIĞINI ANLATTI

Yıllardır oğlunun tedavisiyle uğraşan baba Mehmet Ç., ”Okula gideceğinden haberim yoktu, ben ’6 yaşında kayıt yapılıyor’ diye biliyordum. Öğretmenler eve gelerek, okula gelmesi gerektiğini söyledi. Ben de okula göndermeye karar verdim” dedi. Çocuğunun okul çağına gelmesinden duyduğu mutluluğu ifade eden baba Mehmet Ç, ”Oğlum okula gidecek diye çok sevindim ama hastalığı sebebiyle okulda diğer çocukların tepki göstermesinden korkuyorum. O da okula gideceği için çok mutlu oldu” dedi. Oğlunun ”Baba, bana ne zaman çanta alacaksın?’ diye sorduğunu aktaran Mehmet Ç, ”Aldım, çantayı verdim. İçerisine baktı defter var, kalem var heveslendi, çantayı taşımaya başladı” diye konuştu.

RAPOR İSTENDİ

Cuma günü kayıt için okulla gittiği ve çocuğun durumunu anlattığını, bunun üzerine okul yönetiminin de kendilerinden sağlık raporu istediğini belirten Mehmet Ç, bu belgeleri de hafta içinde tamamladıktan sonra oğlunun okulla ilgili durumunun netleşeceğini kaydetti.


- - - Eklendi - - -

Haydara Duyurulur İnşAllah Bu Konu Yoktur :ehe
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Yazık çocuğa tanıdığım bir aile var anne baba çocuk bu hastalığı taşıyor günden güne eriyorlar resmen Allah şifa versin çok zor karantina varmış eskiden ama artık almıyorlarmış topluma rencide etmemek adına karantina uygulaması kalkmış
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Yazık çocuğa tanıdığım bir aile var anne baba çocuk bu hastalığı taşıyor günden güne eriyorlar resmen Allah şifa versin çok zor karantina varmış eskiden ama artık almıyorlarmış topluma rencide etmemek adına karantina uygulaması kalkmış
Haklısın Hemde Çok ..Allah Şifa Versin Hem Ona Hem Tüm Hastalara.. Allah Yardımcıları Olsun ..
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Artık hastanelere de güvenilmiyor..

Sağlam girip hasta çıkıyorsun!!!
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Hastanede insanlara hasta değilde müşteri gözüyle baktıkları sürece bu böyle olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Amin
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
maxirabit

maxirabit

Üye
1 kan yoluyla
2 ilişki yoluyla
Şimdi o çocuk o yaşta ilişkiyi bilmeyeceğinden ailesinden bulaştı da,peki annesi babası hiç mi hastaneye gidip kontrol olmadı.
Garip,hemde çok garip.
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
1STayTRue35

1STayTRue35

Üye
1 kan yoluyla
2 ilişki yoluyla
Şimdi o çocuk o yaşta ilişkiyi bilmeyeceğinden ailesinden bulaştı da,peki annesi babası hiç mi hastaneye gidip kontrol olmadı.
Garip,hemde çok garip.
Aklın alması çok zor, böyle bir zihniyete sahip işte bazı insanlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: tguzel7, FatoŞ ve maxirabit
FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Bence Hemen Yüklenmemeli Aileye Belki Durumları Yoktur Yada Bilmiyorum İşte..
 
furkan5800

furkan5800

Üye
Yazik ya valla uzuldum
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Benim bahsettiğim aile babada sorun varmış anneye geçmiş bunu bile bilede çocuk yapmışlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
maxirabit

maxirabit

Üye
Benim bahsettiğim aile babada sorun varmış anneye geçmiş bunu bile bilede çocuk yapmışlar.
Testleri,hadi onu geçtim internet var hadi onuda geçtim sağlık ocağı ücretsiz ve insanda o yaşa geldiğinde kendi vucudundan haberi olur hatta hanfendi doğum yapmaya gitmeden önce kontorllerde çıkar.Artık ebe dönemi çoktandır kaltığından:)
Hatta bunlarıda geçin çocuk doğduktan bir süre sonra,veya kişi anne olduktan bir süre sonra yine testler olur.
Yani her halukarda çıkan,belli olan birşey bahsettiğim gibi kişi hiç bilmiyorsa kendi vucdunda ki anlık değişikliklerden bile tahmin edebilir:)
 
  • Beğen
Tepkiler: 1STayTRue35
1STayTRue35

1STayTRue35

Üye

Testleri,hadi onu geçtim internet var hadi onuda geçtim sağlık ocağı ücretsiz ve insanda o yaşa geldiğinde kendi vucudundan haberi olur hatta hanfendi doğum yapmaya gitmeden önce kontorllerde çıkar.Artık ebe dönemi çoktandır kaltığından:)
Hatta bunlarıda geçin çocuk doğduktan bir süre sonra,veya kişi anne olduktan bir süre sonra yine testler olur.
Yani her halukarda çıkan,belli olan birşey bahsettiğim gibi kişi hiç bilmiyorsa kendi vucdunda ki anlık değişikliklerden bile tahmin edebilir:)
Tabi orası öyle fakat bilmeyen insan (cahil demek istemiyorum) bilmiyor işte.
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
komando04

komando04

Üye
Allah korusun ve yardım etsin inşallah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt