Sevgilisi Olmayanlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

maxirabit

maxirabit

Üye
En başa bile yazabilirsin,uzun süreli,soluklu artık kırık,uzun bir zaman da bu olaylarla uğraşmiyacağım.
 


CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
ya işte olacaktı da tam direkten döndük bugün üçüncü vur kaçımı yaptım tabi öyle bazı dinamik iq sahibi magandalar gibi pat diye yazılmadım mevzu açıp ordan yürüdüm o da üstü kapalı olmayacağını söyledi ayyy küçük pink freud :tebessüm: kafalar falan aynı ama kız çok çok... neyse :D öyle işte... seviyorum o ayrı... seviyorum yani... ben ciddi ciddi konuşurken tuhaf tuhaf laf sokmalar darlamalar falan tam bir laf ebesi :D o değilde lost çok bozdu fena bozdu öyle böyle değil yani bozdu :D ulan acınacak haldeyim hee hatırladığım vakit gözlerim doluyor kzı ben hala makaradayım ama şimdi böyle olmasam da yaşayamam ki... bak hacım ebeveynlerden kazık üstüne kazık ablamın daha öz ablam olduğundan emin değilim bi' dedem vardı o da öldü... yazık lan bana... kızdan da reaksiyon alamadık iyi mi? akşam çorbacıya gelecek var mı benimle?

Çorbalar senden mi? Etli çorba var mı :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
__xXx__

__xXx__

Üye
maxibayanların hepsinin başı bağlı galiba hiç bayan yok:D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
selam :ehe
 
RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
Hallo :D
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
İsimleri yazilmayan varsa soyleyebilir
 
sanal hacker

sanal hacker

Üye
bekarlık iyı aga.d
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
benide ekle :)
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Facede sevgili arayanlar grubu var oda benim 612 kisimi ne
 
somurtukk

somurtukk

Üye
ama yaa kapatın su konuyu sürekli gözüme carpıyo. yüzüme vurmayın yalnızlığımı... somuru:
 
sanal hacker

sanal hacker

Üye
:((((
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Boş yer var mı?

- - - Eklendi - - -

Neyse hocam yazmayın mesaj geldi :ehe
 
sanal hacker

sanal hacker

Üye
yanlzlık kötü
 
besim.farhan

besim.farhan

Üye
bu kadar mi kötü bir durum yalnız olmak? Ben 20yaşına kadar yalnızdım çok memnundum :D şimdi de memnunum ama özgür olmak başka bir güzel :ehe:
 
paradox07

paradox07

Üye
Yaz beni de yalnızlar grubuna :)
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Bur da herkes yalniz
 


Üst Alt