Samsung Galaxy S4 Görücüye Çıkıyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ia.phlvn

ia.phlvn

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S4 Görücüye Çıkıyor!
Samsung'un akıllı telefon pazarındaki bir sonraki amiral gemisi Galaxy S IV'ün önümüzdeki yıl başında gerçekleşecek CES 2013'te tanıtılması bekleniyor. İşte ilk detaylar.

Teknolojinin hızına yetişmek her geçen gün zorlaşıyor. Samsung’unGalaxy S IV’ü doğrulamasının üzerinden henüz birkaç gün geçmişken, şimdi de cihazın önümüzdeki yılın başında gerçekleşecek CES 2013’te sahneleneceği ortaya çıktı. Peki, 8-11 Ocak 2013 tarihlerinde düzenlenecek olan CES 2013’te Galaxy S4’ü görenler neyle karşılaşacak?
Koreli kaynaklar, yeni telefonun 4,99 inç HD Super AMOLED ekran kullanacağını; bu ekranın oldukça ince, düşük enerji tüketimli, yüksek kontrast ve yenileme oranına sahip olacağını öne sürüyor. 441 ppi piksel yoğunluğu ile insan gözünün çözünürlüğüne (477 ppi) oldukça yaklaşacağı söylenen Samsung Galaxy S4’ün diğer tahmini özellikleri ise şu şekilde:



  • Adonis Exynos 5400 Serisi Yonga
  • 2 GHz Cortex-A15 işlemci
  • 4,99 inç ekran
  • 2500 mAh pil
  • Android 4.2/x
  • Bluetooth, NFC, Wi-Fi
  • microUSB
  • 8 mm’den ince
  • Yaklaşık 125 gram




SDN
 


badmus

badmus

Üye
2 ghz işlemci ve 4,99 inch ekrana 2500Mah batarya da-yan-maaaz. :ehe
 
acuxx

acuxx

Üye
hayır anlmadığım nokta şu bu ekranlar niye gittikçe büyümek zorunda yakın 4" ekran kalmıcak ya. Ayrıca tasarım bu olacağı kesin mi ?
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Başladı yine atıp tutmalar
 
tempestshine

tempestshine

Üye
S3 daha yeni çıktıydı ne bu şimdi ya :D
 
MrExpert

MrExpert

Üye
hayır anlmadığım nokta şu bu ekranlar niye gittikçe büyümek zorunda yakın 4" ekran kalmıcak ya. Ayrıca tasarım bu olacağı kesin mi ?

Resim konsep. S3 çıkmadan önce bile vardı bu :)
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
Telefona bak. ben bunu alsam bizim duvara monte ederim lcd televizyonu olarak kullanırım :D bu samsung boyutunu abartıyor.:D
 
aleranol

aleranol

Üye
Nerdeyse 2yillik resim.
Hayali ve saçma android4.2:zuhaha: daha bana bile gelmedi aloo.
Ve yine hayali 125 gram. Bukadar hafif olmasi mantiksiz hele incelik. Ozaman nfc nereye sigacak. Faha ince ekranmis pfff... Ayrıca bukadar erken çıkarsa saçmalık olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9

defterdarr

Üye
s3 cikali cok uzun zaman oldu neyin kafasi bu
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
aman be tam yemek yiyordum boğazımda kaldı zehir zıkkım oldu bu telefonmu aklıma ufo geldi 4.99 inç olurmu tablete yakınlaşıyorlar yavaş yavaş bunla lumia 920 kapışabilirmi ki :hmmm
 

defterdarr

Üye
4.5 aydan daha fazla ve s4un cikmasina bi okadar daha var emin ol

- - - Eklendi - - -

aman be tam yemek yiyordum boğazımda kaldı zehir zıkkım oldu bu telefonmu aklıma ufo geldi 4.99 inç olurmu tablete yakınlaşıyorlar yavaş yavaş bunla lumia 920 kapışabilirmi ki :hmmm

S3 l920den iyiyken bununla nasil kapissin
 

Kerim.336

Üye
3d camera ile cikacagini hic sanmiyorum
 
gkcll

gkcll

Üye
bence bu hiç tutulmaz artık sıktı yani s3 den donanım olarak ram ve kamerası farkı olur ki zaten kamera da başarı sız bir firma ama kesinlikle çok satamaz s4 nokia lumia 920 çıktı ya o yüzden acele ediyor lar
 

Kerim.336

Üye
bence bu hiç tutulmaz artık sıktı yani s3 den donanım olarak ram ve kamerası farkı olur ki zaten kamera da başarı sız bir firma ama kesinlikle çok satamaz s4 nokia lumia 920 çıktı ya o yüzden acele ediyor lar

|-)nerden biliyosun da bu kadar eminsin?:ah
 

defterdarr

Üye
bence bu hiç tutulmaz artık sıktı yani s3 den donanım olarak ram ve kamerası farkı olur ki zaten kamera da başarı sız bir firma ama kesinlikle çok satamaz s4 nokia lumia 920 çıktı ya o yüzden acele ediyor lar
S3 l920den daha iyi onu gectim note2 cok daha iyi aceleye ne gerek var
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Arkadaşlar bunu samsung kullananlara söylüyorum kamerada lumia 920 lider Ne derseniz deyin ama ama öyle böyle değil galaxys3 resmen yerin altında 10 üzerinden 2 buçuk fazlamı yazdım neyse lumia 920 ise 10 üzerinden 8.75 yabancı bir sitede yazıyordu hatta videoları bıle var bence galaxy s3 hatta s4 şimdiden kamerada ezik bunu söylerim
 
  • Beğen
Tepkiler: ayran3883
ia.phlvn

ia.phlvn

Üye
    Konu Sahibi
Samsung, dün internette yayılan ve Galaxy S 3’ün devamı olacak akıllı telefonun 2013’ün ilk aylarında tanıtılacağı yönündeki iddiaları yalanladı.


ntvmsnbc
Güncelleme: 14:22 TSİ 18 Eylül. 2012 Salı

Güney Kore’nin Korea Times gazetesi, Galaxy S 4/IV’ün, 2013’te Barselona’da düzenlenecek Mobil Dünya Kongresi’nde (MWC) tanıtılacağını öne sürmüştü. Samsung, Twitter hesabından yaptığı açıklamada bu iddiayı reddetti.
Korece yapılan açıklamada, Galaxy S III’ü takip edecek modellerin dokuz ay içinde piyasaya sunulacağı yönündeki haberlerin doğruyu yansıtmadığı ifade edildi. Aynı mesajda, “bu dedikoduları yaymanın amacı ne olabilir ki” ifadesi kullanıldı.
Korea Times gazetesine konuşan kaynaklar, Şubat 2013’te düzenlenecek MWC’de Samsung’un yeni Galaxy S modelini sunabileceğini, S 3’ten sadece dokuz ay sonra piyasaya sürülecek yeni modelle Apple’a karşı verilen mücadelede üstünlük sağlanmak istendiğini öne sürmüştü.








- - - Eklendi - - -

haber tırt çıktı kusura bakmayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt