Şehriyar
Üye
Maxicep' e 1000 konu... Hayırlı uğurlu olsun
Evet arkadaşlar 1000. konuma ulaşmanın mutluluğunu yaşıyorum ve bunu da sizle paylaşmak istedim 
O zaman kutlayalım

Bu arada bir seyi belirtmek istiyorum. 1000 konu buyuk bir rakam degil, ama benim icin onemli.. sebebiyse yeni yeni aktiflesmeye basladigim zamanlarda boyle bir konu acacagim diyip (o zamanlarda meshurdu boyle konular) acmamin serefine mutluyum.

O zaman kutlayalım


Bu arada bir seyi belirtmek istiyorum. 1000 konu buyuk bir rakam degil, ama benim icin onemli.. sebebiyse yeni yeni aktiflesmeye basladigim zamanlarda boyle bir konu acacagim diyip (o zamanlarda meshurdu boyle konular) acmamin serefine mutluyum.
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.


Tebrikler bu arada 


