Sevgilisi Olmayanlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

.Murat.

.Murat.

Üye
anlatman gerek bilmem için gördüğümü yazdım sadece
kaptan geçmiş olsun takma aklına sal gitsin
 


somurtukk

somurtukk

Üye
dogru dedin ama neyse bosverr murat.
 
.Murat.

.Murat.

Üye
peki sen bilirsin anlatırsan dinlerim sorun olmaz
 
somurtukk

somurtukk

Üye
pm den anlatırım bir gün belki..
 
.Murat.

.Murat.

Üye
tabiki olabilir ama ne olursa olsun üzülmeye değmez sen dünyaya gelirken yalnız geldin o yoktu yanında
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye


aslında derdimi bilsen böyle demezdin. :s


- - - Eklendi - - -




Hep öyle olur bi taraf hep cok sever. Hep kendınden ödün verir. Ama verdiği degere karsılık bulamaz. Üzülen yine hep çok seven olur.

Onun hayatını ondan çok düşünür takip ederdim nerde ne zaman ne yapması gerektiğini ondan iyi bilirdim, ne istediyse yaptım, hiç bi kızla konuşma dedi evden dışarı adımımı atmadım o derece sahiplendim onu kimsenin sevemediği kadar çok sevdim onu ama ooo o 3 yılı sildi attı ve de gittiii :'( :( :( :(

- - - Eklendi - - -

anlatman gerek bilmem için gördüğümü yazdım sadece
kaptan geçmiş olsun takma aklına sal gitsin

Ah be murat ah be kardeş :(
 
somurtukk

somurtukk

Üye
Onun hayatını ondan çok düşünür takip ederdim nerde ne zaman ne yapması gerektiğini ondan iyi bilirdim, ne istediyse yaptım, hiç bi kızla konuşma dedi evden dışarı adımımı atmadım o derece sahiplendim onu kimsenin sevemediği kadar çok sevdim onu ama ooo o 3 yılı sildi attı ve de gittiii :'( :( :( :(

al işte aynı seyleri bende yaptım. ve sonuç ....

En buyuk hatamız da bu zaten çok deger vermek her dediklerini yapmak
 
.Murat.

.Murat.

Üye
kalpmi güçlü olan beyninizmi akıl gücüyle o lanet sevgiliden kurtulmak zaman alacak ama kurtulacaksınız
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye


al işte aynı seyleri bende yaptım. ve sonuç ....

En buyuk hatamız da bu zaten çok deger vermek her dediklerini yapmak

Ben aşkı ilk okul 3te öğrendim bi kızı seni sevmeyeceğini bile bile 5 yıl kim sever ha kim sever evet ben sevdim :( işte ilk okul 3'te Ben aşk adamıyım dedim, kim o yaşta bunu söyler ki kendine, o zamandan sonra çok kez sevdim hepsi karşılıksızdı, artık mı, bekaretini kaybetti kalbim, ama hiç bi kıza bi öncekinin izini yansıtmam yansıtmadım da, o benden 1 sevgi istiyorsa ben ona bin sevgi verdim ama şu sözüm de var; benim sevgim ağırdır kolay kolay kimse taşıyamaz ve o da taşıyamadı gitti :(
 
sanal hacker

sanal hacker

Üye
Salla gitsin yalan dünya aga
 
.Murat.

.Murat.

Üye
Salla gitsin yalan dünya aga

salla gitsin diyorum bende seven bir kalbin bunu anlaması oldukça zor
sadece zaman gerekiyor
rahatlamak için dökün içinizdekileri
vefasızlara tokat olsun cevaplarınız
 
sanal hacker

sanal hacker

Üye
tek çare sevmıcen :)) kafa rahat ha .p
 
somurtukk

somurtukk

Üye
Ben aşkı ilk okul 3te öğrendim bi kızı seni sevmeyeceğini bile bile 5 yıl kim sever ha kim sever evet ben sevdim :( işte ilk okul 3'te Ben aşk adamıyım dedim, kim o yaşta bunu söyler ki kendine, o zamandan sonra çok kez sevdim hepsi karşılıksızdı, artık mı, bekaretini kaybetti kalbim, ama hiç bi kıza bi öncekinin izini yansıtmam yansıtmadım da, o benden 1 sevgi istiyorsa ben ona bin sevgi verdim ama şu sözüm de var; benim sevgim ağırdır kolay kolay kimse taşıyamaz ve o da taşıyamadı gitti :(

:( :(
 
sanal hacker

sanal hacker

Üye
aşk içn üzülmek çok scma

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
sanal hacker

sanal hacker

Üye
aşk içn üzülmek çok scma

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
.Murat.

.Murat.

Üye
aşk,ta suç tabiki yok yaşamasını bilmeyen bizlerde o suç
 
  • Beğen
Tepkiler: somurtukk
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Şimdi şuan şurada Edebiyat aşığı ruhumla; Aşkın kitabını yazmışlığımla bir nevi roman yazarım, ama buna gerek duymuyorum, arkadaşlar, ne tartışmaya gerek var ne de başka bişeye, AŞK'ı adam gibi AŞK gibi yaşamak var AŞK'ı rezilce yaşamak var, sen aşkı aşk gibi yaşarsan işte o aşktır, sevmektir saygıdır,

Burda kimseye mesaj vermiyorum yanlış anlamayın, sadece beni terkedenin enkazını bu denli yorumlarla kaldırmaya çalışıyorum arkadaşlar kusura bakmayın, selametle, iyi forumlar :( :( (U)
 
  • Beğen
Tepkiler: somurtukk
.Murat.

.Murat.

Üye
kaptan sensin dümende sende aşk okyanus sende uzman bir kaptan
şimdi edindiğin tecrübelerle mavi patiskaları yırtarak yol al sevda dolu bir adada kendine yer edin kaptanım
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
No manita no dırdır :ehe Ekle beni de :D
 


Üst Alt