FM oynayarak teknik direktör oldu !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
FM oynayarak teknik direktör oldu !
Oyunseverlerin Championship Manager'la başlayan ve Football Manager(FM) ile devam eden uzun ilişkisinde hep ortak bir hayali oldu. Menajerlik oyunlarında takımlarını başarıdan başarıya sürükleyen oyuncular hep aklından 'görseler Real'e hoca yaparlar' tarzı hayaller geçirdi.

Azerbaycan doğumlu İsveçli Vugar Hüseyinzade bugün milyonların hayalini gerçeğe dönüştürdü. 21 yaşındaki Hüseyinzade FM dışında bir tecrübesi olmamasına rağmen Azerbaycan'ın en önemli takımlarından FC Bakü'nün başına geçti. Konuyla ilgili açıklama yapan Hüseyinzade " 2002 yılından beri Football Manager oynuyordum. Hep profesyonel futbolun içinde olmak istedim" diye konuştu.

Hüseyinzade'nin hikayesinin ayrıntıları kuşkusuz önümüzdeki birkaç gün içinde daha net ortaya çıkacak. Ancak Eurosport'un verdiği bilgiye göre Hüseyinzade şans eseri kulübün başkan yardımcısıyla tanışmış. Football Manager'dan edindiği futbol bilgisiyle yöneticiyi etkileyen Hüseyinzade şubat ayından beri FC Bakü'de danışmanlık yapıyordu.

Kaynak: Habertürk
 


Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
vay bee işe bak emin olun başarılı olur ha :)
 
esokmen

esokmen

Üye
:) teşekkürler
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Ben pes10da en zor seviyede en kısa 5 dakikalık maçta bir sezonda sivassporla şampiyonlar ligi şampiyonu, ispanya lig şampiyonu ve kral kupasını kazandım kimse beni yapmıyor:zzz:
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
Ben pes10da en zor seviyede en kısa 5 dakikalık maçta bir sezonda sivassporla şampiyonlar ligi şampiyonu, ispanya lig şampiyonu ve kral kupasını kazandım kimse beni yapmıyor:zzz:

baya gerçekçiymiş :kop:
 
Mufche

Mufche

Üye
Ben pes10da en zor seviyede en kısa 5 dakikalık maçta bir sezonda sivassporla şampiyonlar ligi şampiyonu, ispanya lig şampiyonu ve kral kupasını kazandım kimse beni yapmıyor:zzz:

Pes'te oynamak değilde teknik direktör modunda git deyince orda deneyim kazanırsın :) ben takımı tamamladığımda küçük takımlarda böyle ypıyorum. :)
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye


baya gerçekçiymiş :kop:

tabi ikinci ligde başlamıştım ilk sezon çıkamadım daha sonraki ligde çıktım ilk sezon zor geçti tabi sonraki sezon avrupa ligine gittim daha sonra paralar gelmeye başladı tabi transferler falan derken genç takımdan oyuncular falan şampiyonda oldum ilkte olmadı daha sonra şampiyonlar ligi şampiyonuda oldum :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt