Lumia 920 Mi Lumia 820 Mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 Mi Lumia 820 Mi ?
Arkadaşlar tutturduğum para sonucunda telefon almaya karar verdim.Çok düşündüm ve Lumia 920 veya Lumia 820 alıcam. Sizce hangisi ? Büyük ekran fazla sevmem aralarında ekrandan başka bir fark var mı ?
 


MertcaN9

MertcaN9

Üye
lumia 920 820 nin 5 katı daha güzel şu an piyasada ki en iyi telefonda diyebiliriz dünyanın en iyi akıllı ekranına sahip lumia 920
 
erko merko

erko merko

Üye
lumia 920 820 nin 5 katı daha güzel şu an piyasada ki en iyi telefonda diyebiliriz dünyanın en iyi akıllı ekranına sahip lumia 920

Ekranı iyi olunca en iyi telefonmu oluyor iyice saçmalıyorsunuz, en iyi telefon galaxy s3 seçilmişti yanlış hatırlamıyorsam, sana göre en iyisi l920 olabilir o ayrı konu.
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye


Ekranı iyi olunca en iyi telefonmu oluyor iyice saçmalıyorsunuz, en iyi telefon galaxy s3 seçilmişti yanlış hatırlamıyorsam, sana göre en iyisi l920 olabilir o ayrı konu.

haklısın dostum haklı. sen inceleme yapıp arıştırmadığın sürece seninle tartışma yapamam. git bir eline al incele biraz elin gözün alışsın sistem görsün sonra tartışalım
 
erko merko

erko merko

Üye
haklısın dostum haklı. sen inceleme yapıp arıştırmadığın sürece seninle tartışma yapamam. git bir eline al incele biraz elin gözün alışsın sistem görsün sonra tartışalım

Ekranı iyi diye telefonu en iyi diye gösteren sensin, hadi adreno 320 4 çekirdekli s4 cpu kullansa neyse, donanımı s2 seviyesinde olan bir telefonuda en iyi göstermek senin gibi bilgili birinin yapacağı şey zaten ;)
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Donanımı s2 seviyesi derken?
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Gpu olmasın o? Ayrıca soyle bana adreno 225'in açamadığı oyun var mı?
 
erko merko

erko merko

Üye
Gpu olmasın o? Ayrıca soyle bana adreno 225'in açamadığı oyun var mı?

Yahu ben açamıyormu dedim ? sadece donanımı s2 seviyesinde olan bir telefonu en iyi göstermek saçmalık. Gpu'da bir donanım değilmi zaten :ah
 

Kerim.336

Üye
Gpu olmasın o? Ayrıca soyle bana adreno 225'in açamadığı oyun var mı?

:ah

- - - Eklendi - - -

Erko merko hic tartismaya girme hicbir seyi kabul etmiyo Lumia cilar.parmaklarina yazik bosver;)
 
SheFy

SheFy

Üye
Donanim hersey degildir. donanimdan cok yazilim daha onemlidir. Bkz Iphone serileri. Donanim degil yazilim telefonlari. Bu yuzden donanimi yuksek olan iyi olacak diye bir sacmalik olamaz. Ayrica 920nin cift cekirdekli islemcisinin performansi test sonuclarinda s3 un dort cekirdegini geciyor. Kanitlanmis. Yazilimida soz konusu bile degil her yonuyle androidden ustun.
 
.Murat.

.Murat.

Üye
telefon gelmeden kavgası başlamış
demekki iyi yolda nokia
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
Black-killing

Black-killing

Üye
Herşey donanım olsaydı işletim sistemleri kıyaslanmazdı.
 
codblackops2

codblackops2

Üye
lumianın işletim sistemi aşırı stabil..
Ve ekran çok büyük geldi .şaşırdım :D lumia920den bahsediyorum..

Telefon yağ gibi akıyor ,bunu ben ne 4s'de ne s3'te ne de başka bir telefonda gördüm..

Nokia gerçekten iyi iş çıkarmış..adam beni kovalayana (:P:) kadar inceledim..

s3ün yarı donanımına sahip olmasına rağmen ,s3ten daha stabil ,daha seri oldugu kanaatine vardım :hmmm

Özet:paramız olsada alsak :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
ANIL

ANIL

Admin
Arkadaşlar lütfen tartışmayı bırakın. Konu ile alakasız gereksiz mesajlar atmayın. ;)
 
Polymath

Polymath

Üye
920 tabiki. Ama dünyanın en iyi telefonu gibi saçma yorum yapmam sana. Senin ihtiyacını hangisi daha iyi karşılarsa en iyi telefon odur.
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Bütçe sıkıntın yoksa lumia920
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
kamera, ekran ve dokunmatik özelliğinden başka farkı yok gibi görünüyor daha telefonlar çıkmadı, çıksınlar açık farkları varsa ortaya çıkacaktır.

birde bu zamana kadar nokia kullanan birisi olarak söylüyorum, 2012 nin en iyi telefonu ne yazık ki SGS3 dür, nokia donanım olarak yine yapmış bence yapacağını cimri davranmış. Htc One X+ ve Galaxy S3'ün donanım olarak gerisinde bir telefon ama kamera olarak önünde sadece.
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
Diğer arkadaşların dediği gibi donanım herşey demek değildir. Bkz: iPhone 3gs nin gta3 ü açması gibi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt