bir lumia920 macerası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bir lumia920 macerası

YER:ALMANYA
TARİH:16/11/2012
Bir garip lumia severin lumia920 icin cektigi cile filmlere konu olucak cinsten. Hikayemizin kahramanı lumia920 almaya karar veriyor. Parasını da cebine koyuyor ve düşüyor yollara.
İlk olarak bulundugu bolgedeki satürn magazasına gidiyor fakat boynu bukuk ayriliyor. Kasiyerden bir lumia920 istiyor. Fakat kasiyerin cevabi evet stoklarimiza girmişti fakat yine bitti uzgunum oluyor. Halbuki kahramanimiz kasiyerden daha uzgun. Bir sonraki duragi Mediamarkt fakat oradan da ayni cevabi alarak husrana ugruyor.
Tabi ki yılmıyor ve trene binerek kilometrelerce uzaktaki başka bir saturn magazasina ulaşiyor. Evet tahmin ettiginiz gibi sonuc ayni.:(
Ve tekrar trene biniyor başka bir saturn magazasi daha var bir umut oraya da bakmak icin yola cikiyor.Ve kahramanimiz olay herinde. Kasada arkadaş canlisi oldugu herhalinden belli olan şirin tatli bir kız var. Soru ayni fakat bu sefer cevap farklı. Kasiyer:evet bir tane var fakat satilik degil kendime ayirmiştim oluyor. Tabi bizimki bu sastten sonra o telefonu almadan oradan cikmamayi kafsya koymuş ya agzindan girip burnundan cikiyor ve kasiyeri kandirip lumia920'yi aliyor.

Lumia920 sahipleri şanslisiniz ve bunun kiymetini bilin.

Bu olay tamamen gercektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı ve phantomddl


nanotex

nanotex

Üye
Benim hikayem daha trajediktir eminim :D
 
SheFy

SheFy

Üye
suraya bak be. parasi olup alamamak daha beter :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
vay arkadaş ya somuru: ben de sonunda kızla mutlu mesut yaşıyıcaklar falan sanıyorum abi :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: uMTOku ve MertcaN9
Placebo-

Placebo-

Üye
Bu hikayeden çıkan sonuç: Almanya'da da stokar bitmiş. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
doctorrr

doctorrr

Üye
ben olsam uğraşmam o kadar aga alt tarafı bi' telefon ne ki yani onuny erine bir sürü alternatif var param olduktan sonra lumiayaya mı kaldım heh
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Placebo-

Placebo-

Üye
Senin sarmaşıktan haberin yok yunus :kıskıs:

- - - Eklendi - - -



haydeee :D Aşşada uyarı görünmeyince künyene de hiç bakmadım he :ah: Aldın mı sen cihazı :D

Benne renk alacağımı düşünene kadar cihaz Turkcell'de stock out oldu. :ehe Kırmızıya karar verdim. Stoklarım yenilenmesini bekliyorum. Kredi kartımda 18'inde hesap kesim tarihi. Dolana kadar tarih kırmızı tekrar gelir herhalde. :ehe
 
awdil

awdil

Üye
Ibretlik hikayeymis. :ehe
 
n000k

n000k

Üye
bende vodafone mağazalarına düşmesini bekliyorum :D ordan kampanyalı alıp beleşe getircem teli :D 95 lira her ay fatura ödüyorum.. Ali abi vodafone dan beleşe getirebilirsin kampanyayla dedi!! sanırım çok beklicem ama neysem :(:agla kırmızım bekliycem seni
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Hehe =]

Alman Inadi .. =]
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Adam parasıyla rezil olmuş :)
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Sonunda kavuşmuş ama.. :ehe
Kıza acıdım.
 
Lumiance

Lumiance

Üye
kederimden mahvoldum bu nasıl bir hikayedir böyle. gözlerim doldu ta :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
15K
Love Prince
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Albert Einstein


Üst Alt