Emrgncy
Üye
çok yardımsever. özellikle hack konularında çok görüyorum
bi ara adını Refik zannediyordum
öyle işte, iyi iyi biri![]()
Teşekkür ediyorum Furkan...
- - - Eklendi - - -
Genellikle s60v5 te gördüğüm üslubu davranışları çok iyi mütevazı bir abimiz.![]()
Eyvallah kardeşim...





arife ne gerek tarif. Sohbeti güzel, kendi ayrı bi güzel insan, Varlığın yeter abi

