Acil yardım edin internet hızımı düşürmediler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
okan_okay

okan_okay

Üye
    Konu Sahibi
Acil yardım edin internet hızımı düşürmediler
Arkadaşlar aveada sınırsız internet paketim var ama 1gb kullanımdan sora hız 128 kbps'ye düşürüyor ve aşımdan sonra hızınız 128 kbps'ye düşürüldü diye mesaj geldi ama ben hala saniyede 500 kb hızda download yapabiliyorum. Hala uçak gibi faturaya ayrıyetten para yansırmı ? Müşteri hizmetlerini aramak istemiyorum hızımı düşürürler diye :D
 


phasan

phasan

Üye
Biz hizli net arariz millet bulmus begenmez
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Biz hizli net arariz millet bulmus begenmez

Adam beğenmiyor değil, acısı sonra çıkmasın diyor :ehe

Hangi paketi kullanıyorsun bilmiyorum ama sanırım hız 2 gb. Tan sonra düşüyor...
 
phasan

phasan

Üye
Arkadaşlar aveada sınırsız internet paketim var ama 1gb kullanımdan sora hız 128 kbps'ye düşürüyor ve aşımdan sonra hızınız 128 kbps'ye düşürüldü diye mesaj geldi ama ben hala saniyede 500 kb hızda download yapabiliyorum. Hala uçak gibi faturaya ayrıyetten para yansırmı ? Müşteri hizmetlerini aramak istemiyorum hızımı düşürürler diye :D
Avea musteri hizmetlerini net faturaliysa velki cok para odersin
 
okan_okay

okan_okay

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar bi gelisme var su an guncel fatura sorgulama yaptim 61.70 tl simdilik fatura oldugunu soledi. sonra musteri hizmetlerini aradm dedmki bnm paketim sabit 22 tl geliyor vergilerle beraber dedim. Paketimden kalan daha 250 dakika ve 3bin kusur sms daha kullanilmadi. 1 gb kullanimi astim ama sonrasi sinirsiz biliyorsunuz. kadin dediki evet dedi haklisiniz siz o sorgulamayi dikkaete almayin. o tarifesiz olarak algiliyor flan dedi sizce fatura nasil gelir ?? tirsiyorum arkadaslar :D Kadina 1 gbi astigimi soledim ama hizimin dustugunu solemedim :D
 
oguzalp44

oguzalp44

Üye
birşey olmaz faturan aynı gelir
 
laveled

laveled

Üye
beyler hızınızda bi değişme varmı benim hızımıda düşürmüyordu fakat dün itibariyle hızım 100kb düştü
 
Cz_PopCoZYY

Cz_PopCoZYY

Üye
yok kardeş faturana bi yansıma olmaz avea 3g de hızı süper şuan bende aynısını kullanıyorum merak etme tabi benm faturam 40tan aşağı düşmedi normalde 25 tl ben kampanyadayken yapmıştım sadece 500dk arama yetmiyo bana.
 
okan_okay

okan_okay

Üye
    Konu Sahibi
Benimde aynı şekilde oldu faturama baktım 38.5 tl gelmiş

Bende 24 tl geldi. Sorun yok 3-4 tl fazla odedim ama hizim dusmemisti ama bu ay maalesef dusurduler 15 kb|sn hizmi olur ya :D

- - - Eklendi - - -

beyler hızınızda bi değişme varmı benim hızımıda düşürmüyordu fakat dün itibariyle hızım 100kb düştü

Keske benimki 100|kb ye dusse 15e dustu ya girmesem daha iyi :off: Yalniz beyler galiba olayi cozdum hizinizin dusmemesini istiyosaniz yapacaginiz sey hiziniz dusurulmustur mesaji geldikten sonra internete girmemek olmali 2 3 saat sora girin belki dusmez.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt