OttomaN TigeR
Üye
forumda bır tartısma çıkınca iyice yaygaraya cevırenler dernegıbende böyle bır dernek accam
![]()

- - - Eklendi - - -
Sağol kardeşim, yüreğin dert keder görmesin inşallah. Bilmukabil foruma ciddi emeği geçen kişilerden biri de sensin Allah daim eylesin.
en başta sen Gökçen abi![]()
bende böyle bır dernek accam 




