16gb hafiza karti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
16gb hafiza karti
Arkadaşlar telefonum c6 01 refresh ilk 2gb hafıza kartım vardı hiçbirşeye yetmedi 4 gb aldım aynı şekilde 8gb yeter diye düşündüm ama yine yetmedi 16gb almayı düşünüyorum telefonum kaldırırmı ?
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
32 gb bile kaldırır
 
coolasker54

coolasker54

Üye
class muhabbeti var ona uygun alırsan en ufak kasma olmaz. Bende var 16lık class 4 toshiba. Takıldğnı görmedim ki bya doldu.
Class 10 daha iyi diye biliyorum. Eğer bütçen yeterliyse araştır bi 16 veya 32 toshiba al class 10 olursa dadındın yinmez :D
Şimdiden hayırlı olsun.
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş yazdığım cevap için teşekkürler 16gb toshiba aldım 60 tl ye ama class 4 class 10 lar çok pahalı fakat birşey sorcam 8gb nin içinde çok önemli şeyler var daha doğrusu çok şey var ve yüklenmesi uzun sürer ovi suitten yedekleme yapsam 16 ya geri yüklenirmi ?? Şimdiden sağol
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
burda kayseri parkta sony marketinde orjinali 44.90 Tl ama süper class 10 senin anlayacağın pahalı almışsın yinede hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: bayram yazıcı ve ayran3883
coolasker54

coolasker54

Üye
kardeş gerçekten pahalı almışsın 20 liraya almıştım.
Kopyalama konusunu da tam bilmiyorum ama hafıza kartını kart okuyucuyla pc ye tak komple kopyala diğerine. Bu şekilde çalışıcağını tahmin ediyorum.
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
burda kayseri parkta sony marketinde orjinali 44.90 Tl ama süper class 10 senin anlayacağın pahalı almışsın yinede hayırlı olsun
keşke bende kayseride olsaydım :D sağol

- - - Eklendi - - -

kardeş gerçekten pahalı almışsın 20 liraya almıştım.
Kopyalama konusunu da tam bilmiyorum ama hafıza kartını kart okuyucuyla pc ye tak komple kopyala diğerine. Bu şekilde çalışıcağını tahmin ediyorum.
pahalı aldığımı farkettim :D senin dediğin veriler için benim dediğim 16 gb aynı 8 gb deki gibi olsun kurulu uygulamalar dahil yedekleme yapınca oluyormuş forum sağolsun bulmak biraz zor oldu ama
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
:rica: evet bu kayseri dede nerdeyse herşey var oldu koca koca avm ler pühhü uçtu resmen helal olsun neyse konu dışına çıkmayalım :D Yokmu istanbulda sony bide sen sor kaçaymış fiyatı tabi istersen :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ayran3883
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
:rica: evet bu kayseri dede nerdeyse herşey var oldu koca koca avm ler pühhü uçtu resmen helal olsun neyse konu dışına çıkmayalım :D Yokmu istanbulda sony bide sen sor kaçaymış fiyatı tabi istersen :)
artık çok geç :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt