avrupadaki takımlarımızın durumu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ziya fb

ziya fb

Üye
    Konu Sahibi
avrupadaki takımlarımızın durumu
sizce bu yıl avrupada takımlarımız ne kadar ileriye gider.özelliklede gruptan çıkmayı garantileyen fenerbahçe?
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican


onurca06

onurca06

Üye
Öncelikle iki takımımıza da başarılar avrupa yolunda..

Galatasaray'la başlıyayım gruptan 2. veya 3. olarak çıkacağımızı düşünüyorum,

Fenerbahçe ise gruptan sonra çıkacak takım önemli eğer dişli bir rakip gelirse ilerlemesi zor

Benim gönlümden geçen İki Takımımızın UEFA Finali oynaması hem bu sayede Avrupa puanımızda artmış olur ;)
 
ziya fb

ziya fb

Üye
    Konu Sahibi
inşallah dediğnz gibi olur onurca06 :)
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
fazla ilerleyemezler malesef
 

nazlican

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ziya fb ve onurca06
ziya fb

ziya fb

Üye
    Konu Sahibi
yapmadığın hata fikret :D
 
semihguney

semihguney

Üye
Gerçekçi olmak gerekirse iki takım içinde söylüyorum gruptan çıktıkları gibi elenirler . Ama burası Türkiye tabi bi gaza gelirsekte kimse bizi tutamaz :) iki takım da şampiyon olsada süper finalde karşılaşsa , hayaller güzel tabi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ziya fb ve onurca06
onurca06

onurca06

Üye
Gerçekçi olmak gerekirse iki takım içinde söylüyorum gruptan çıktıkları gibi elenirler . Ama burası Türkiye tabi bi gaza gelirsekte kimse bizi tutamaz :) iki takım da şampiyon olsada süper finalde karşılaşsa , hayaller güzel tabi :)


keşke :D
 
ziya fb

ziya fb

Üye
    Konu Sahibi
işiniz kavga zaten :D
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt