Erkekler Neden Çiçek Almaz? hoşş :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nazlican

Üye
    Konu Sahibi
Erkekler Neden Çiçek Almaz? hoşş :D
Erkekler Neden Çiçek Almaz?
Soru: Kadınlar ne ister?
Cevap: Bir demet papatya.

Cevaba Cevap:
1 demet papatya = O an mutluluk,
sonra neden 1 demet gül değil.

1 demet gül = O an gülümseme,
sonra neden orkide değil.

Orkide = Gülümseme, buna ne gerek var.
Bunun yerine şöyle ufak bi hediye alabilirdin.

Ufak bi hediye = Buna bunu vereceğine pırlanta bi yüzük alabilirdin.

Pırlanta yüzük = Çook güzeel kaç paraya aldın.
Ne gerek vardı, yeni bir mutfağa ihtiyacımız vardı.

Yeni bir mutfak = Güzel ama tam istediğim gibi olmadı.
Mutfak küçük. Keşke yeni bir evimiz olsa.

Yeni ev = Bu muhit çok güzel ama akşam işten
gelirken insan hiç olmazsa 1 demet papatya getirir.

1 demet papatya = ...........
bitmezki
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42


Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
orkideyı hıc sevmem
btanecık gül bıle mutlu eder benı :ehe
cok abartılı olmus
kadınları yanlıs tanıtmayalım :ehe
bence işine gelmedıgı ıcın almaz
alacak olan erkek herturlu alır bunlar bahane :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican

nazlican

Üye
    Konu Sahibi
orkideyı hıc sevmem
btanecık gül bıle mutlu eder benı :ehe
cok abartılı olmus
kadınları yanlıs tanıtmayalım :ehe
bence işine gelmedıgı ıcın almaz
alacak olan erkek herturlu alır bunlar bahane :ehe

hahaha tuba bu seferlk erkekleri tutuyum dedim ama olmadı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Şurasına katılıyorum...

Erkekler her probleme bir çözüm bulurlar, Kadınlar ise her çözüme bir problem :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva ve nazlican
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
  • Beğen
Tepkiler: nazlican
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Öyle deme eşim çok şanslı...

Ben kendisine çiçek almıyor olabilirim ama onu çiçek bahçesinde yaşatıyorum..

Bu da ıspatı TIKLA ve GÖR


- - - Eklendi - - -

Çiçek tohumlarının bakımını yaptım, saksılara yerleştirdim...

Mart ortasına doğru açmaya başlarlar, Hanım beklesin o zamana kadar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bak şimdi iki türlü yorum yapcam bır bayan olarak
gercekten cok güzeller cok düşüncelısın :D bu pozıtıf yorum :D

ikinci yorumum
ama bu senın hobı olarak yaptıgın bısey
neden kolaya kacıp eşim şanslı dıye uyanıklık yapıyosun kı cok uyanıksın
hem beklemek zorundamı ki
halbukı o bır demet gül ıstemıstı
bukadar mı zor
cok kötüsünüz :ehe
Öyle deme eşim çok şanslı...

Ben kendisine çiçek almıyor olabilirim ama onu çiçek bahçesinde yaşatıyorum..

Bu da ıspatı TIKLA ve GÖR


- - - Eklendi - - -

Çiçek tohumlarının bakımını yaptım, saksılara yerleştirdim...

Mart ortasına doğru açmaya başlarlar, Hanım beklesin o zamana kadar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican
greenmile

greenmile

Üye
çicekle mutlu olan kadını anlamıyorum :D
 
greenmile

greenmile

Üye

alakası yok ilişkilerim gayet uzun ve güzel geçmekte

gerçekleri her ortamda sonunu düşünmeden söylemem hatta hoşlarına bile gidiyor diyebilirim.Zaten bende bu tarz kişilerle birlikte oluyorum.Yoksa sünepe beyinlerle ben anlaşamam :)
 

nazlican

Üye
    Konu Sahibi


alakası yok ilişkilerim gayet uzun ve güzel geçmekte

gerçekleri her ortamda sonunu düşünmeden söylemem hatta hoşlarına bile gidiyor diyebilirim.Zaten bende bu tarz kişilerle birlikte oluyorum.Yoksa sünepe beyinlerle ben anlaşamam :)

haklısın herkes seninle anlaşamaz :ehe
 
greenmile

greenmile

Üye


yanide gıcık tiplerle çoğu insan anlaşamazzz :p


ben gıcık biri değilim sen hep duymak istediğin şeylerin söylenmesini bekliyorsun papağanla çık ;) o söylediklerini tekrarlayacaktır :)
 

nazlican

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt