wp8'in eksikligi giderilecek mi??(GÜNCELLENDİ)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
wp8'in eksikligi giderilecek mi??(GÜNCELLENDİ)


Haziran ayında ilk olarak karşimiza cikan windowsphone8'deki eksikliklerden birisi de daha önce belirttigim gibi bildirim merkezi veya android ve ios'daki adiyla bildirim tepsisiydi. Bu eksikligin daha onceki yazilarimda diger sistemlerdekinin aksine yukaridan aşagiya dogru inen perde şeklinde degil,arayüzde şu anda boş olan saga dogru kaydirma ekraninda giderilebilecegini de sizlere aktarmiştim.

Microsoft'un geliştirici konferansı BUİLD2012'de bugun gercekleşen bir oturumda konuşan Thomas Fennel sistemdeki bildirim merkezi eksikliginin farkinda olduklarini kabul etti ve bunu hazirlamak icin yeterli zamanlarinin kalmadigini belirtti. Kendisi icin de bildirim merkezinin cok önemli oldugunu belirten Fennel geliştiricilerden de bu konuda oldukca fazla derecede istek geldigini belirtti. Ozellikle geliştiriciler tarafindan aktifleştirilmeyen live tile'larda bunun eksikliginin hissedildigini belirtti. Önceliklerini live tile'a verdiklerini kabul eden Fennel bu konuda yakinda bir calişma icine girebileceklerini ve bu eksikligi giderebileceklerini de ima etti.




 


m542tf

m542tf

Üye
kullanım oranı arttıkça sistem kısıtlamaları bi şekilde aşılır yada microsoft kısıtlamalarda daha esnek olabilir tabi stabiliteyi bozmadan. Binevi arz talep meselesi.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
wp hackerlarinin bu konuda calişmalari vardi zaten. Bir bildirim merkezi oluşturulmasi fazla uzun surmez. Muhtemelen microsoft ilk wp8 guncellemesine bu ozelligi ekleyecektir.
 
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
Cevapsız çağrı, okınmamış mesajlar vs. için keşke bir de bildirim ışığı olsa..
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Bu kesinlikle giderilmesi gereken bir eksiklik çok kullanışlı oluyor günlük hayatta :)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yasirtaha

yasirtaha

Üye
arayüz çok kolay ve basit olduğu için gerek yok gibi geldi ban bend c6-01 de pek kullanmıyordum zaten bu yüzden sıkıntı olacağını sanmıyorum
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye


acip kapatman gereken ayarlari başlat ekranina pinleyebiliyorsun zaten:D

Öyle ama başlat ekranından tasarruf etmek dururken? :bilmm
Ayarlara ayıracağımız tile alanlarını daha başka uygulamaların live tile'larına ayırmak varken...
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Ayıp sana Özgür abi hiç yakıştıramadık :P:
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
özgüre 32 inç ekran telefon yaptıralım ancak sığar oraya :aha:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye


Şu nasıl :kop2: Kalın parmak versiyonu :kıskıs:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
:kop2: O kadar mı abi ya :ehe Ali abinin parmakları da baya kalın ama tek elle çok rahat kullanıyor Lumia900 ü :hmmm
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Kimse Merak Etmesinn .. Bu Hatalar, Eksikliklerr Hepsi Zamanla Giderilecektirr ..
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
:kop2: O kadar mı abi ya :ehe Ali abinin parmakları da baya kalın ama tek elle çok rahat kullanıyor Lumia900 ü :hmmm
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
wp hackerlarinin bu konuda calişmalari vardi zaten. Bir bildirim merkezi oluşturulmasi fazla uzun surmez. Muhtemelen microsoft ilk wp8 guncellemesine bu ozelligi ekleyecektir.
Bence de ama sanki çok da önemli değil gibi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt