Xperia U ? Xperia Arc S ? Xperia Neo V ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

erenrtyfgh

Üye
    Konu Sahibi
Xperia U ? Xperia Arc S ? Xperia Neo V ?
evet dostlar 3 gün içinde tel alıyorum sizce hangisi ? Aradıklarım 1.Gorsellik 2.Uygulama 3.Donanım 4.Androıd 4 e guncelleme
 


Sercan1Yaman

Sercan1Yaman

Üye
s2 daha mantıklı olur durumun varsa
 

erenrtyfgh

Üye
    Konu Sahibi
kardesim ben 3 den birini almak istiyorum SONY hastalıgı var bende
 
Sercan1Yaman

Sercan1Yaman

Üye
arc s daha iyi diğerlerinden ama ısınma sorunu var

aslında tasarım olarak iyi ani her yönden değil :D
 
Turkuaz0

Turkuaz0

Üye
arc s yara u al büyük istiyosan arc s çift çekirdekli olsun diyosan u al.
 
Sercan1Yaman

Sercan1Yaman

Üye
ama u nun hafıza artırılamıyordu sanırsam bide ekranı arc s den küçük arc s al

- - - Eklendi - - -

yada 2012 model xperialara baksan
 
doqukans2

doqukans2

Üye
u da 6 gb hafıza mevcut 4 gb dahili 2 gb telefon . performans için çift çekirdek yeterli ama büyük bir şey istiyorsan xperia p al daha iyi olur micro sd girişi var 8 mp u dan daha ince ve büyük bence alıcaksan p al derim
 

erenrtyfgh

Üye
    Konu Sahibi
maksimum 850 tl verebılırm p kac para
 

zeynep_96

Üye
xperia s fiyat 900
 
XperiaArcS

XperiaArcS

Üye
Bu üçü arasında,
Tasarım Arc S,
Donanım Arc S,
4.0.4 güncellemesi Arc S
Ekran büyüklüğünden dolayı en iyi uygulama deneyimi de Arc S
 

erenrtyfgh

Üye
    Konu Sahibi
xperıa s gercekten 900 tl mı
 

erenrtyfgh

Üye
    Konu Sahibi
:D arc s alıyorum tesekurler
 
Xelord

Xelord

Üye
3 arasında arc s iyi ama jb gelmeyecek 2011 modellerine.
 
ugur1000

ugur1000

Üye
solayada bakın bence ;)

- - - Eklendi - - -

Mümkün değil |-)

Bu arada Xperia U SAR değeri aşırı fazla inanılmaz yüksek uzak dur :nono:
amaan nolcak zankı :D yakında radyasyonsuz alan kalmıcak :D hem ıphone 3 ude herkez tercıh edıyo fakat en az sony kadar o zaman neden sony almayıp ıphone 3gs e yonelıyolar hatırladığım kadarıyla 1.20 W/KG ıdı ben artık takmıyom radyasyonu domateste bıle radyasyon var zaten :D
 
XperiaArcS

XperiaArcS

Üye
solayada bakın bence ;)

- - - Eklendi - - -

amaan nolcak zankı :D yakında radyasyonsuz alan kalmıcak :D hem ıphone 3 ude herkez tercıh edıyo fakat en az sony kadar o zaman neden sony almayıp ıphone 3gs e yonelıyolar hatırladığım kadarıyla 1.20 W/KG ıdı ben artık takmıyom radyasyonu domateste bıle radyasyon var zaten :D

Ne deyim şimdiden geçmiş olsun :bilmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt