solayada bakın bence
- - - Eklendi - - -
amaan nolcak zankı

yakında radyasyonsuz alan kalmıcak

hem ıphone 3 ude herkez tercıh edıyo fakat en az sony kadar o zaman neden sony almayıp ıphone 3gs e yonelıyolar hatırladığım kadarıyla 1.20 W/KG ıdı ben artık takmıyom radyasyonu domateste bıle radyasyon var zaten