bizimkiler ceza yemiş anoom :P

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
somurtukk

somurtukk

Üye
    Konu Sahibi
bizimkiler ceza yemiş anoom :P
eni viciyle nick kalmamısın ne kadar sürcek ki cezaları ?
 


SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
neden ban yemişler yaw :hmmm
 
Metin MF

Metin MF

Üye
ikisi de sınırsız depik yemiş :bye2:
 
somurtukk

somurtukk

Üye
    Konu Sahibi
ikisi kavgalıydı sanırım o yuzden. nickkalmamıs iyiydi ama tanıdıgım kadarıyla
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Yazık oldu Off ya nick kalmamış a çok üzüldüm ya
 
somurtukk

somurtukk

Üye
    Konu Sahibi
:( geri dönemiolar mi simdi onlar
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
ikisi ne zaman üye olmuştu
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Nick kalmamış yeniydi eni vici daha eski
 
somurtukk

somurtukk

Üye
    Konu Sahibi
hmm. ben yeniyim ya kimle tanışsam gidiyo :D
ismail vardı kendını banladı eniviciyle kapıstık sonra özr diledi tam hersey iyi derken eni viciyle nikkalmmamıs kavgalıymıs onu öğrendim. ve sonu ıkısıde banlı. :(
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
içimde bi an şüphe oluştu da :D
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Rambo da ban attı kendine :agla2:
 
Black-killing

Black-killing

Üye
hmm. ben yeniyim ya kimle tanışsam gidiyo :D
ismail vardı kendını banladı eniviciyle kapıstık sonra özr diledi tam hersey iyi derken eni viciyle nikkalmmamıs kavgalıymıs onu öğrendim. ve sonu ıkısıde banlı. :(

Beni tanımıyorsun taammı bizde güme gideriz sonra ~_~


Şaka tabi ki de :tebessüm:
 
somurtukk

somurtukk

Üye
    Konu Sahibi
somurtukk

somurtukk

Üye
    Konu Sahibi


Bak bakim sence benim yorumlarımda bi problem var mı Allah aşkına yorumlara bakarken lütfen tarafsız ol

zaten tarafsızım bn.senlik bir durum yok aslında ama dıkkat et senı de sıkayet edebılırler karısma yıne kımseye bosverr. bu olay cok büyütülmüş bence ya.ortada bir haksızlık var. konunun ıcınde değilim ama konu acarak birbirlrini kışkırtmıslar sankı.
 
Black-killing

Black-killing

Üye


zaten tarafsızım bn.senlik bir durum yok aslında ama dıkkat et senı de sıkayet edebılırler karısma yıne kımseye bosverr. bu olay cok büyütülmüş bence ya.ortada bir haksızlık var. konunun ıcınde değilim ama konu acarak birbirlrini kışkırtmıslar sankı.

Valla tahmince benimde ban yemem çok sürmez belki sabaha ban yemiş olurum :) son mesajlarımda olabilir bunlar :)
 
somurtukk

somurtukk

Üye
    Konu Sahibi
hmm :( gitme beaa daha yeni tanıstıydık olmadı böyle. herkesler gidio somuru:somuru:somuru:somuru:somuru:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt