geri dönemiolar mi simdi onlar
hmm. ben yeniyim ya kimle tanışsam gidiyo![]()
ismail vardı kendını banladı eniviciyle kapıstık sonra özr diledi tam hersey iyi derken eni viciyle nikkalmmamıs kavgalıymıs onu öğrendim. ve sonu ıkısıde banlı.![]()


Beni tanımıyorsun taammı bizde güme gideriz sonra ~_~
Şaka tabi ki de![]()
emma watson şikayet etmiş ikisini die duydum![]()
http://www.maxicep.com/gereksiz-mes...ri/black-killing-ve-nick-kalmamis-717104.html
ha burda bişiler olmus hacı bak
Bak bakim sence benim yorumlarımda bi problem var mı Allah aşkına yorumlara bakarken lütfen tarafsız ol
zaten tarafsızım bn.senlik bir durum yok aslında ama dıkkat et senı de sıkayet edebılırler karısma yıne kımseye bosverr. bu olay cok büyütülmüş bence ya.ortada bir haksızlık var. konunun ıcınde değilim ama konu acarak birbirlrini kışkırtmıslar sankı.
son mesajlarımda olabilir bunlar 
