samsunlu hemserilerimi de görmek istiyorum burda :) :oke:
somurtukk Üye Konu Sahibi samsunlu olan varsa bi slm atsın :) samsunlu hemserilerimi de görmek istiyorum burda
somurtukk Üye Konu Sahibi Black-killing' Alıntı: Bizde 55 liyiz gardaş Gandırdım : Genişletmek için tıkla ... inanmadıydım zatii - - - Eklendi - - - Eni Vici Vokke' Alıntı: selam yazsak olur mu Genişletmek için tıkla ... Aleyküm selam deriz bizde. gerçi ii bi izlenim bırakmadın bende ya neysee - - - Eklendi - - - iyavuzoz' Alıntı: samsunspor ağabey var galiba Genişletmek için tıkla ... he ya
Black-killing' Alıntı: Bizde 55 liyiz gardaş Gandırdım : Genişletmek için tıkla ... inanmadıydım zatii - - - Eklendi - - - Eni Vici Vokke' Alıntı: selam yazsak olur mu Genişletmek için tıkla ... Aleyküm selam deriz bizde. gerçi ii bi izlenim bırakmadın bende ya neysee - - - Eklendi - - - iyavuzoz' Alıntı: samsunspor ağabey var galiba Genişletmek için tıkla ... he ya
Eni Vici Vokke Üye somurtukk' Alıntı: Aleyküm selam deriz bizde. gerçi ii bi izlenim bırakmadın bende ya neysee Genişletmek için tıkla ... şakaydı ama kusura bakma yine de..
somurtukk' Alıntı: Aleyküm selam deriz bizde. gerçi ii bi izlenim bırakmadın bende ya neysee Genişletmek için tıkla ... şakaydı ama kusura bakma yine de..
somurtukk Üye Konu Sahibi Nick Kalmamış' Alıntı: Orduluyum komşuyuz kabul edlyor musunuz beyler?? Genişletmek için tıkla ... tabi hacıı karadenizliyiz işte var mı ötesi :P
Nick Kalmamış' Alıntı: Orduluyum komşuyuz kabul edlyor musunuz beyler?? Genişletmek için tıkla ... tabi hacıı karadenizliyiz işte var mı ötesi :P
somurtukk Üye Konu Sahibi Eni Vici Vokke' Alıntı: şakaydı ama kusura bakma yine de.. Genişletmek için tıkla ... tmm önemli deil. - - - Eklendi - - - maxirabit' Alıntı: Samsung mu Genişletmek için tıkla ... sen öle kabul et
Eni Vici Vokke' Alıntı: şakaydı ama kusura bakma yine de.. Genişletmek için tıkla ... tmm önemli deil. - - - Eklendi - - - maxirabit' Alıntı: Samsung mu Genişletmek için tıkla ... sen öle kabul et
maxirabit Üye somurtukk' Alıntı: sen öle kabul et Genişletmek için tıkla ... İşin ucunda pide varsa tamamdır
somurtukk Üye Konu Sahibi maxirabit' Alıntı: İşin ucunda pide varsa tamamdır Genişletmek için tıkla ... pide mi. hehe
maxirabit Üye somurtukk' Alıntı: pide mi. hehe Genişletmek için tıkla ... Gece gece kokusu burnuma geldi zaten,orda bide satırlı dayı ikiye bölerken ''çatırt'' diye bir ses,kulaklara bayram gibi gelir
somurtukk' Alıntı: pide mi. hehe Genişletmek için tıkla ... Gece gece kokusu burnuma geldi zaten,orda bide satırlı dayı ikiye bölerken ''çatırt'' diye bir ses,kulaklara bayram gibi gelir
somurtukk Üye Konu Sahibi maxirabit' Alıntı: Gece gece kokusu burnuma geldi zaten,orda bide satırlı dayı ikiye bölerken ''çatırt'' diye bir ses,kulaklara bayram gibi gelir Genişletmek için tıkla ... canım cekti ya
maxirabit' Alıntı: Gece gece kokusu burnuma geldi zaten,orda bide satırlı dayı ikiye bölerken ''çatırt'' diye bir ses,kulaklara bayram gibi gelir Genişletmek için tıkla ... canım cekti ya