[Alexander Fokin] SwipeUnlock v1.05(0) Symbian^3 Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
[Alexander Fokin] SwipeUnlock v1.05(0) Symbian^3 Unsigned
MeeGo cihazlar gibi parmağınızı yukarıdan aşağıya veya yandan kaydırarak tuşları açabileceğiniz uygulamadır.

Yenilikler: -Bug fixes.


 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: dizell, iyavuzoz, Mad EagLe ve 3 diğerleri


Remember Me

Remember Me

Üye
güzel uygulama hemen deniyorum,Teşekkürler
 
Metin MF

Metin MF

Üye
:tşk:
 

Violonist

Üye
çok sağol dostum pro bu sürümde süper oldu.
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Çok teşekkürler e6 kullanıyorum ve bu uygulamanın diğer veriyonları çalışmıyodu ama bu çalıştı sorunsuzca çok teşekkürler :)
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
eline sağlık teşekkürler.
 
n000k

n000k

Üye
baya akıcı diğer versiyolarına göre.. güzel olmuş!! :oke:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
:tşk: refresh gelince kullanamaz olmuştum :(
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye


imzaladım umarım işe yarar.buyrun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL ve doctorrr
achambo

achambo

Üye
çok güzel teşekkürler bir de şeffaf resim linkini verirmisin. Şu 5 simgeyi açamıyorum ya 1 kez açtım daha olmadı
 
Silinen Üye 219846

Silinen Üye 219846

Kapalı Hesap
şeffaf resimi link atabilirmisin güzel duruyor :)
 
achambo

achambo

Üye


şeffaf resim buyrun
 
achambo

achambo

Üye
şimdi süper görünüyo
fp2 kilidi gibi ama 2 fark var:)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt