X7^Symbian Evols Fp3 [01.12.2012]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
X7^Symbian Evols Fp3 [01.12.2012]
X7^SYMBİAN EVOLS


VARSAYILAN GÖRÜNÜM



MENÜ SEÇENEKLERİ & AÇIK UYGULAMALAR İCONU & STATUS BAR



WİDGET GÖRÜNÜMLERİ



YAZILIMDA OLAN WİDGETLER



KLAVYELER



5 SAYFA SYMBOL



OTURUMLAR - GÖREV YÖNETİCİSİ - DOSYALAR



MÜZİK ÇALAR



WEB BROWSER VE YER İMLERİ



VERSİYON BİLGİLERİ



Görsel Modlar

Avkon2 Değiştirildi
Bekleme Ekranı Düzenlendi [Widgetler - Ekran Sayısı ''1'']
Ekran Koruyucular Eklendi [Anna & Neon & Müzik Çalar]
Fm Radio Görünümü Değiştirildi
Font Değiştirildi [Pure]
İcon Paketi Değiştirildi [Meego]
Kamera İconları Değiştirildi
Menü Düzenlendi [Klasörler Eklendi - Uygulamar Yeniden Adlandırıldı]
Oturumlar Görünümü Değiştirildi [Meego]
Tema Efekti Değiştirildi [Amazing]
Varsayılan BlueTooth Adı ''E7'' Olarak Değiştirildi
Widgetler Eklendi [Bildirimler - Dijital Şeffaf - Saat Metin Mini Eklendi]
Widgetler Şeffaflandırıldı

Performans Modlar

Arka Planda Çalışan Uygulamar Kapatıldı
Başlangıçta Çalışan Uygulamar Kapatıldı
CPU & GPU & OYUN Performansı En İyi Düzeyde
Dokunmatik Hassasiyeti İyileştirildi
Hız İçin Ram Hafifletildi
Hwrm İşlem Önceliği Geliştirildi
Java Performansı Artırıldı
Kamera Kalitesi İyileştirildi
Kulaklık Hacmi Yükseltildi
Müzik Player Heap Boyutu 32 Mb Olarak Ayarlandı
Ön Bellek Boyutu Arttırıldı
Ön Bellek Optimizasyonu Yapıldı
Ön Bellek Uygulamalar Kağatıldı
Ram En iyi Düzeye Getirildi
Ses Kayıt Kalitesi Yükseltildi
Ses Kanalları Stereo Ayarlandı
Ses Tanıma Geliştirildi
Sistem Önbelleği ''E'' Bölümüne Alındı
Tv Çıkış Ayarları Geliştirildi
Uygulama Kapanması Hızlandırıldı
Uygulamaların Sensörle Dönmesi Geliştirildi
Video Player Geliştirildi
Video Player up Hacmi Yükseltildi
Wifi Hassasiyeti En İyi Düzene Getirildi
Xcap Ön Belleği

Sistem Modlar

Tek Dil ''TÜRKÇE''Dir
Açılışta Ovi İmzalama Kapatıldı
Alfasayısal'a 5 Sayfa Symbol Eklendi
Arama Titreşimi Eklendi [Arayınca ''1'' Tlf Açılınca ''1'' Kapatınca ''2'' Kez Titrer]
BlueTooth İle Dosya Alma Klasör İsmi Değiştirildi [Alınan Dosyalar]
Bilgi Mesajları Kapatıldı [Bağlantı Yok - Tamam Bildirimi - Aktif Yönlendirme - Usb Bağlandı - Widget Ve G.K. Uygulama Y.]
Derinlemesine Temizlik yapıldı
Equalizer Ve Parça Bilgileri Düzenleme - Dolby Seçenekleri Eklendi
Fota Güncelleme Kapatıldı
Galeri Sadece ''İmages'' Klasörünü Görür
Görev Yöneticisi Değiştirildi [Fp1]
Güç Düğmesine Yeniden Başlat Eklendi
Hatsız Tercihinde Düzenleme yapıldı [Bt - Fm Verici - Wifi Sorgusu Kapatıldı]
Java Suiti Seçeneklerine Düzenlendi [Her Zaman izin Ver Seçeneği Eklendi]
Kamera Extra Zoom Eklendi
Klavyeler Değiştirildi [808 Pureview]
Korumalı Dosyaları Göndermeye İzin Verildi
Menü Kaydırma Çubuğu Kaldırıldı
Sertifikasız Uygulama Yükleme [İnstall Server]
Smileyleri Her Uygulamada Kullanmaya İzin Verildi
Sözlük ''TÜRKÇE'' Dil Eklendi
Tarayıcı ön Belleği ''E'' Konumuna Taşındı
Tarayıcı Varsayılan Açılışı ''Google'' Ayarlandı
Tarayıcı Yarıda Kalan İndirmeleri Devam Ettirtme Eklendi
Tercihler Düzenlendi [Dokunmatik Titreşimi Filan Kapatıldı]
Tuş Klidi Titreşimi Kapatıldı
Ürün Geliştirme Kapatıldı
Varsayılan Rehber Hafızası ''Sım'' Ayarlandı
Varsayılan Status Bar Seçenekleri Kapalıtıldı
Varsayılan Tarih Değiştirildi ''01.12.2012''
Varsayılan Yer İmleri Değiştirildi
Zil Sesleri Değiştirildi [Özel Seçim]
Zaman Dilimi Güncellendi

Silinen Uygulamalar

About
Adobe Reader
Bounce
Cnn Int
F-Secure
Fotoğraf Düzenleyici
Guides
Hava Durumu
Microsoft Uygulamalar
Ovi Muzik
Ovi Senkronize
Psiloc World Traveler
Shazam
Sosyal Uygulamar
Video Düzenleyici
Vlingo
You Tube
Quick Office
Zip Manager

GÜNCELLEME BİLGİLERİ

ALFASAYISAL'A 5 SAYFA SYMBOL EKLENDİ
ALFASAYISAL HIZI ORJİNALİNE ÇEVİRİLDİ (HIZDA BUG OLDUĞU İÇİN)
MÜZİK ÇALARA HOŞGELDİNİZ YAZISI DEĞİŞTİRİLDİ (HOŞGELDİNİZ)
TEMA KALDIRILIP VARSAYILAN TEMA KULLANILDI
ÜRÜN GELİŞTİRME KAPATILDI
VARSAYILAN SATATUS BAR KAPALI OLARAK AYARLANDI
VARSAYILAN WİDGETLER EKLENDİ
VARSAYILAN TARİH 01.12.2012 OLARAK AYARLANDI
YENİ WİDGET EKLENDİ (DİJİTAL SAAT ŞEFFAF)
WİDGETLER GÖRÜNÜMÜ DEĞİŞTİRİLDİ (HEPSİ DEĞİL)
ZAMAN DİLİMİ GÜNCELLENDİ



NOT: YAZILIMI YÜKLEMEDEN ÖNCE DEPO HAFIZASINI BİÇİMLENDİRİP, HARD FORMAT ATTIKTAN SONRA YAZILIMI YÜKLEYİNİZ. . .

YASAL UYARI: ÜZERİNDE OYNANMASI, OYNANIP PAYLAŞILMASI KESİNLİKLE YASAKTIR. . .



LİNK:
 
  • Beğen
Tepkiler: 95illegal95, IVI-Elia, fnldstntn ve 2 diğerleri


ANIL

ANIL

Admin
Cfw konusunda foruma iyi katkı sağlıyorsun, teşekkürler :)
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
x7 kullanan hic gormedim daha
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
x7 kullanan hic gormedim daha
bende ama belki bir gün birine lazım olur diye yapıp bırakıcam... daha sonra güncelleme filan düşünmüyorum bu yazılıma çıkış ve final olucak...
 
Ferzan

Ferzan

Üye
nokia 701 kullanıyorum ama yinede ellerine sağlık
 
arslanla

arslanla

Üye
Cfw de kral oldun valla ama pek kullanan çıkacağını zannetmem...
 
doctorrr

doctorrr

Üye
ellerine sağlık usta çalışıyorsun valla bu ne yardımseverlik :D
 

fnldstntn

Üye
Teşekkürler...
Ben x7 kullanıyorum ve indirip deneyeceğim...
Daha önce cfw bulamadığım için dm den indirdiğim bir cfw yi türkçe ekleyip kullanıyordum...Hatta isteyen olur diye forumda da paylaşmıştım...


- - - Eklendi - - -

Bunun uda dosyası eksik acaba orjinalini mi kullanmam gerek veya benim elimde içi boşaltılmış bi uda dosyası var onu kullansam olurmu? 290mb tan 11mb ta düşürülmüş...
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler...
Ben x7 kullanıyorum ve indirip deneyeceğim...
Daha önce cfw bulamadığım için dm den indirdiğim bir cfw yi türkçe ekleyip kullanıyordum...Hatta isteyen olur diye forumda da paylaşmıştım...


- - - Eklendi - - -

Bunun uda dosyası eksik acaba orjinalini mi kullanmam gerek veya benim elimde içi boşaltılmış bi uda dosyası var onu kullansam olurmu? 290mb tan 11mb ta düşürülmüş...

orjinal uda yok çünkü bi türlü açamadım udayı hata aldım onun için navifrmden orjinal udayı indirip flaşhlıya bilirsin yada senddeki uda versiyonları aynıysa kullanabilirsin
 

fnldstntn

Üye


orjinal uda yok çünkü bi türlü açamadım udayı hata aldım onun için navifrmden orjinal udayı indirip flaşhlıya bilirsin yada senddeki uda versiyonları aynıysa kullanabilirsin
Tamam teşekkürler...
 

fnldstntn

Üye
Yükledim ve gayet başarılı ve sorunsuz...
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Yükledim ve gayet başarılı ve sorunsuz...

bilgilendirme için teşekkürler güle güle kullan. Sadece tema ve duvar kağıdı yok temayı bilerek kullanmadım. Duvar kağıdınıda udayı düzenleyemediğim için ekleyemedim onun dışında herşşey resimdekilerle aynıdır
 

fnldstntn

Üye


bilgilendirme için teşekkürler güle güle kullan. Sadece tema ve duvar kağıdı yok temayı bilerek kullanmadım. Duvar kağıdınıda udayı düzenleyemediğim için ekleyemedim onun dışında herşşey resimdekilerle aynıdır

Eğer istersen sana 11mb lık düzenleyebileceğin uda dosyası verebilirim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt